امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه خواجه نصیر

مدیر کل امور آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: مهر امسال دانشجویان کارشناسی این دانشگاه می‌توانند علاوه بر رشته تحصیلی خود در رشته دیگری نیز تحصیل کنند.
تورج امرایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بعد از پایان ترم ۳ و یا ۴ در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند در رشته‌ای جدا گانه به طور همزمان ادامه تحصیل دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح «کهاد» با محوریت امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای نخستین بار در این دانشگاه در حال اجرایی شدن است افزود: این طرح از مهر امسال در این دانشگاه اجرا می‌شود.

امرایی گفت: در این طرح دانشجویان کارشناسی همزمان علاوه بر رشته تحصیلی خود می‌توانند با گذراندن ۲۰ تا ۲۴ واحد درسی در رشته تحصیلی دیگری نیز ادامه تحصیل دهند.

وی به شرایط ادامه تحصیل به طور همزمان در دو رشته اشاره کرد و افزود: دانشجویان دارای معدل ۱۴ با پرداخت شهریه می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند البته دانشجویانی که معدل آن‌ها بالاتر از ۱۷ باشد بدون پرداخت شهریه‌ می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

امرایی ادامه داد: پس از گذراندن این واحد‌های درسی دانشجویان گواهی گذراندن دوره دریافت می‌کنند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش دانش میان رشته‌ای دانشجویان و آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار است.