پرداخت مرحله اول وام ویژه دکتری از امروز/ شرایط جدید برای متقاضیان

پرداخت مرحله اول وام ویژه دکتری از امروز/ شرایط جدید برای متقاضیان

به گزارش ایسنا، عباس قنبری با اعلام این خبر افزود: همانطور که رییس صندوق رفاه دانشجویان وعده داده بودند که به محض ارسال لیست تایید شده دانشجویان متقاضی دکتری توسط دانشگاه‌ها، این صندوق آمادگی پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری را در حداقل زمان ممکن دارد و این وام در کمتر از ۱۵ روز واریز  خواهد شد، خوشبختانه اولین مرحله وام دکتری متقاضیان امروز پرداخت شد.

وی در ادامه تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان جهت مراعات آن دسته از دانشجویانی که نمی‌توانند از شرایط وام ویژه دکتری بانک توسعه تعاون استفاده نمایند تسهیلاتی را ایجاد کرده که ماهانه ۶ میلیون ریال وام تحصیلی ویژه دانشجویان دکتری دریافت کنند و این وام هر سه ماه یکبار به ازای هر دانشجو یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

قائم‌مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت‌نام وام ویژه دکتری از ۱۳ تیرماه شروع شده بود و قرار بود تا ۱۵ تیرماه به پایان برسد ولی با توجه به استقبال گسترده دانشجویان متقاضی و تقاضای دانشگاه‌ها و به منظور پوشش حداکثری دانشجویان، تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

قنبری به جلسات هماهنگی با بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: طی هماهنگی که با بانک توسعه تعاون به عمل آمده تعدادی لیست دانشجویان متقاضی نیز برای آنان ارسال شده که در حال تکمیل پرونده جهت پرداخت می‌باشند.

قائم‌مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان همچنین افزود: تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه صندوق برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کرده‌اند.

قنبری در پایان افزود: صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون آمادگی دارند به محض ارسال لیست تایید شده دانشجویان متقاضی وام توسط دانشگاه‌ها در حداقل زمان ممکن وام آنان را واریز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *