بورسیه دولت چین به دانشجویان ایرانی، فرصتی مناسب برای دوره های تحصیلات تکمیلی است. سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورسیه کشور چین در دروه‌های تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ایرانی خبر داد.

موسسه کنفوسیوس

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کشور چین (موسسه کنفوسیوس) با اعطای تعدادی بورسیه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و در دوره‎های مختلف بلند‌مدت و کوتاه‌مدت به دانشجویان ایرانی موافقت کرده است.

استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم

علاقه‌مندان برای بورسیه کشور چین می‌توانند به آدرس اینترنتی http://Cis.Chinese.cn مراجعه و نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه grad.saorg.ir اقدام نمایند.

فرایند ثبت نام

بورسیه

پس از ثبت‌نام در این سامانه، باید متقاضیان فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان وقت اداری روز ۱۰ شهریور ۹۶ برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ ارسال کنند.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. ثبت‌نام متقاضیان هم به منزله ثبت‌نام اولیه می‌باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام می‌شود.