استخدام

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی دریانوردی همراه با بورسیه آموزشی در سال ۱۳۹۶

ثبت‌نام در آزمون استخدامی دریانوردی از روز یکشنبه‌ مورخ ۹۶/۶/۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت‌نام در آزمون استخدامی دریانوردی از بین داوطلبان مرد منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه‌ مورخ ۹۶/۶/۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ پایان می‌پذیرد.
الف- شرایط عمومی:

۱٫ تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران.

۲٫ اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.

۳٫ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.

۴٫ داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی انجام شغل دریانوردی.

۵٫ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت و معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت موردی نباشد. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت و معافیت ۱۳۹۶/۷/۲۷ می‌باشد.)

۶٫ داشتن حداقل ۱۸(۱۳۷۸/۶/۵) و حداکثر ۴۰ سال تمام(۱۳۵۶/۰۶/۵) در روز ثبت‌نام.
ب- شرایط اختصاصی:

داشتن حداقل مدرک دیپلم(دیپلم ریاضی فیزیک، دیپلم علوم تجربی، دیپلم کاردانش و دیپلم فنی وحرفه‌ای) (برای دوره های کاربر موتور، ملوان عمومی و ملوان آشپز)

داشتن حداقل مدرک کاردانی برای دوره‌های افسر دوم (Second officer) و مهندسی سوم (Chief engineer). (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۶/۷/۲۷ می باشد.)

آشنایی به آشپزی برای شغل ملوان آشپز

پذیرش فقط جهت آقایان

حداقل معدل ۱۳تمام
هـ- زمان برگزاری آزمون ونحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آزمون روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۷درتهران و یا با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد درسایر مراکزاستانها و شهرستانها برگزارخواهدشد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
و- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:

۱٫ هوش و استعداد شغلی (ضریب ۲)

۲٫ زبان انگلیسی – عمومی (ضریب۱)

۳٫ ریاضیات (ضریب ۱)

۴٫ فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L) (ضریب ۱)

۵٫ مکانیک موتور های دیزلی (ضریب ۱)
ز- نحوه پذیرش :

به میزان دو برابر ظرفیت (۱۰۰ نفر) از داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند برای طی سایر مراحل به امور گزینش شرکت معرفی و در صورت قبولی در گزینش به آموزشگاه معرفی خواهند شد.

کلیه هزینه های آموزش و خوابگاه بر عهده ی شرکت می باشد.

شرایط استخدام افرادی که دارای مدرک دریایی می‌باشند متعاقباً در سایت www.gsscompany.net اعلام خواهد شد.
ح-ملاحظات:

ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.

۵۰ نفر در این آزمون استخدام می شوند.۱۲ نفر افسر دوم، ۸ نفر مهندس سوم، ۵ نفر ملوان عمومی، ۲۰ نفر کاربر موتور و ۵ نفر هم به عنوان ملوان آشپز پذیرش می شوند.

بعد از آموزش افراد بنا به تشخیص شرکت به محل کار خود که بر روی شناورهایی که در حوزه دریای خلیج فارس کار می‌کنند معرفی و مشغول می‌شوند.

 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دریانوردی می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون از بین داوطلبان مرد منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه‌ مورخ ۹۶/۶/۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی:

ب- شرایط اختصاصی:

ج- مراحل ثبت نام:

د-پرداخت وجه ثبت نام :

و- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:

ز- نحوه پذیرش :

ح-ملاحظات: