اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران

اطلاعیه پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس های کیش و ارس دانشگاه تهران

اطلاعیه شماره (۲) پذیرش دانشجو در دوره دکتری از طریق شیوه نامه در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران (سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶) منتشر شد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/۲ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ معاون محترم آموزشی وزارت علوم, تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع دکتری در ۲۰ رشته پردیس بین‌المللی کیش و ۳ رشته پردیس ارس از طریق بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

به اطلاع می‌رساند پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/۲ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ ‬ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع دکتری تخصصی در ۲۰ رشته در پردیس بین المللی کیش و ۳ رشته در پردیس بین‌المللی ارس از طریق بررسی سوابق آموزشی- پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر متعاقبا به وبگاه پردیسهای مذکور مراجعه نمایند.

-پردیس کیش

-پردیس ارس

 شهریه مقطع دکتری
میزان تقریبی کل شهریه مقطع دکتری برای رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری در حال حاضر مبلغ ۶۵۳/۴ میلیون ریال (۶۵ میلیون و سیصدو چهل هزار تومان) می باشد و برای سایر رشته ها مبلغ ۷۹۸/۶ میلیون ریال (۷۹ میلیون و هشتصدو شصت هزار تومان) که پس از تصویب در هیئت امناء دانشگاه تهران نهائی خواهد شد. پرداخت شهریه برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است .

نحوه پرداخت شهریه دکتری :

نکته :

  • پرداخت شهریه پذیرفته شدگان موقع ثبت نام،طبق تقویم آموزشی دانشگاه خواهدبود.
  • مبلغ شهریه شامل هزینه های خوابگاه ، ایاب وذهاب ،بیمه ،تغذیه ، کتاب و… نمی باشد .
  • پرداخت شهریه در هر نیمسال تحصیلی الزامی است ، حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد .
  • قابل تاکید است که انصراف در هر زمان پس از ثبت نام نهایی نیازمند پرداخت تمامی مبلغ شهریه دوره می باشد.