بورسیه تحصیلی دانشگاه آزاد به ده نفر از فعالان فرهنگی در هر ترم

دانشگاه ازاد اسلامی

بورسیه تحصیلی دانشگاه آزاد به ده نفر از فعالان فرهنگی در هر ترم

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان و فعالان فرهنگی این دانشگاه  گفت: هر ترم به ۱۰ نفر از فعال‌ترین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایزه ویژه اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این جوایز اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به ۱۰ نفر برتر است.

رئیس دانشگاه آزاد از دانشجویان خواست تا ارتباط خود را با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزایش دهند و افزود: دانشجو باید بصیر و آگاه و توانمند باشند. تلاش برای فهمیدن و بصیرت گرفتن مقدمه آگاهی بخشی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجوی فعال ابتدا بایستی در تمامی عرصه‌ها نسبت به مسائل پیرامونی خود آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند وظیفه خودش یعنی آگاهی بخشی را به مرحله اجرا درآورد.

وی خطاب به دانشجویان و فعالان فرهنگی ادامه داد: گروه‌های مطالعاتی تشکیل دهید، آسیب‌ها و درد جامعه را شناسایی کنید و متناسب با آن راه حل پیدا کنید و آن را به تصمیم گیران کشور ارائه دهید.

رهبر در ادامه از راه‌اندازی سامانه‌ای برای گفت‌وگوهای دانشجویی خبر داد و گفت: سامانه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به صورت مجازی با هم گفت‌وگو و برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

وی اظهار داشت: نخستین و مهم ترین وظیفه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه و پژوهش و درس خواندن است. هرکدام از دانشجویان در هفته بیش از ۱۵۰ ساعت فرصت دارند که می توانند بخشی از آن را به خود اختصاص دهند، با خدا خلوت کنند و معنویت خود را تقویت کنند. این کار به کار و درس و علم شما خیر و برکت و نورانیت می‌دهد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *