زمان دریافت کارت‌ صد و بیستمین دوره آزمون زبان تولیمو

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از روز سه‌‌شنبه ۹۶/۶/۲۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است:

صد و بیستمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo:E-A2017)، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۶/۳۰ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۶/۲۹ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

آدرس باجه رفع نقص کارت:

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت ۹۶/۶/۳۰ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳- ۰۲۱ تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.