ثبت‌نام بیش از ۱۹ هزار نفر در تکمیل ظرفیت دوره دکتری

ثبت‌نام بیش از ۱۹ هزار نفر در تکمیل ظرفیت دوره دکتری

* موارد قابل‌ توجه:

۱‌- گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه های راهنمای شرکت در آزمون و انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۱و ۲) و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد.

۲‌-‌ آن‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» سال ۱۳۹۶ قرار گرفته و به عنوان پذیرفته شده اعلام شده اند مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می‌باشند، لذا چنانچه این دسته از داوطلبان در این مرحله از پذیرش، متقاضی رشته‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت شوند و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این مرحله نیز قرار بگیرند، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی گردیده و مطابق ضوابط می‌بایست در کدرشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند و هیچگونه تقاضایی بعد از اعلام نتایج پذیرفته نخواهد شد.

۳- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد گردند.

۴‌- نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

۵- نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه در  تاریخ دوشنبه ۹۶/۰۸/۱۵ از طریق سایت اینترنتی این سازمان برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

دریافت فایل کدرشته محلهای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت  برخی از رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۱۳۹۶ فرمت PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *