شیوه پذیرش در آزمون دکتری۹۶ + مواد امتحانی و ضرایب

اطلاعیه‌ سوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ ظرفیتهای جدید و یا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۱۳۹۶ و همچنین تمدید مهلت انتخاب رشته منتشر شد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ و ۹۶/۰۷/۱۷ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ می‌رساند، با توجه به وصول اصلاحات و همچنین اعلام رشته محل‌های جدید، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه‌های فوق از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به شرح جدول ذیل) و به منظور مساعدت برای انتخاب رشته در این مرحله، مقرر گردید به داوطلبان ذیربط اجازه داده شود تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۵ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا متقاضیان لازم است براساس مندرجات این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ و ۹۶/۰۷/۱۷، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۵ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام نمایند.

 دریافت فایل جداول اطلاعیه سوم تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۶ فرمت PDF

اطلاعیه‌ دوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ ظرفیتهای جدید و یا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی جدید در دوره های مختلف آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌ ۱۳۹۶

ضمناً افرادی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نموده‌اند، در صورت وجود رشته‌های مربوط به رشته امتحانی آنان، می‌توانند نسبت به ویرایش و اصلاح انتخاب رشته خود اقدام نمایند. 

 دریافت فایل اصلاحیه اول ا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی جدید در دوره های مختلف آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌ ۱۳۹۶ فرمت PDF