مشاور سازمان سنجش : آغاز ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

مشاور سازمان سنجش : آغاز ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از امروز/ پذیرش ۳۱ هزار نفر

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۹۶ منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود و این مهلت در یکشنبه ۳۰ مهرماه به پایان می رسد.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در ۱ هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود.

مشاور سازمان سنجش افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور  اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۷۰۰٫۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً به اطلاع متقاضیان می رساندکه آزمون مذکور در روز جمعه ۹۶/۱۰/۰۸ برگزارخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *