انتخاب رشته ۳ هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

انتخاب رشته ۳ هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۹۶ منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز شد و روز یکشنبه ۳۰ مهرماه به پایان می‌رسد.

وی در ادامه فزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی (شتاب) که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: تا ساعت ۸صبح سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه جاری تعداد ۳۶۰۵ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کردند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

  • مهلت ثبت‌نام : مهلت ثبت‌ نام از روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ تا پایان روز یکشنبه ۳۰  مهرماه ۱۳۹۶ است
  • توجه ویژه : به داوطلبان توصیه میشود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت نام اینترنتی و دریافت کدپیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نامی تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت نامی خود مشاهده می نمایند از تاریخ ۹۶/۷/۲۳ الی ۹۶/۷/۳۰ که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح (مشخصات ثبت نامی خود)اقدام نمایند.
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت‌نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت ‌نام را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : ثبت‌نام شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۵:۰۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایند.
    ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱
    ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲
  • ۱: داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) به مبلغ۷۰۰،۰۰۰ ریال معادل هفتاد هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند
  • دفترچه ثبت نام را از لینک زیر دانلود کنید
  • http://www6.sanjesh.org/download/pnu/arshad96/Faragir-N.18.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *