آخرین مهلت ثبت نام بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه

آخرین مهلت ثبت نام بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه

به گزارش ایسنا، ثبت نام بیست و ششمین دوره “جشنواره دانشجوی نمونه” از نیمه دوم مهرماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت. بر این اساس دانشجوی نمونه به دانشجویانی اطلاق می‌شود که در دانشگاه محل تحصیل خود بالاترین امتیاز را در زمینه‌های علمی و فرهنگی در میان شرکت کنندگان در جشنواره دانشگاهی کسب کرده‌اند.

ویژگی‌های فرهنگی دانشجوی نمونه، شامل فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و ویژگی‌های علمی شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود همچنین شئون اجتماعی نیز که شامل مسئولیت‌پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانین و ضوابط است از جمله مواردی است که در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است.

جزئیات آئین‌نامه جشنواره دانشجوی نمونه

دانشجویان برای شرکت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای کارشناسی(۱۶)، کارشناسی ارشد(۱۷)، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای (۱۶)، دکتری تخصصی(۱۷) و دکتری تخصصی بالینیی( ۱۵) باشند.

همچنین دانشجویانی که در المپیادهای علمی موفق به کسب رتبه شده‌اند، امتیاز افزوده دریافت می کنند و دانشجویان دارای مدارک بین المللی زبان نیز بر اساس نمره دریافتی آن مدرک امتیاز کسب خواهندکرد.

لازم به ذکر است، تمامی موارد پژوهشی باید مرتبط با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو باشد.

جزئیات اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه

براساس اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه، دانشجویان فعال فرهنگی که در برگزاری نمایشگاه، اجرای نمایش، ساخت فیلم فعالیت داشته‌اند به ازای ارزش اثر تولیدی از یک تا دو امتیاز را دریافت خواهند کرد.

همچنین، دانشجویانی که در اردوهای جهادی و هجرت و .. مشارکت داشته‌اند مشمول دریافت امتیاز و دانشجویانی که در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به شرط دریافت مجوز به صورت فردی فعالیت کنند، نیز شامل دریافت امتیاز خواهند شد.

اهدای خون، حضور و مشارکت در کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توسط اداره مشاوره دانشگاه، کسب مقام در جشنواره‌های معتبر بین المللی و ملی که توسط سایر نهادهای معتبر ملی برگزار شده است و دارا بودن مدرک مربیگری در یکی از رشته‌های ادبی و هنری از موارد دیگر اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه است و شامل دریافت امتیاز می‌شود.

به گزارش مفدا،‌ کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

منبع ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *