پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت ارشد ۹۶

اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات آزمون کارشناسی ارشد

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت ارشد ۹۶ + اطلاعیه سنجش

پیرو اطلاعیه‌ مورخ ۹۶/۰۸/۰۷، بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های محلهای مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف– کلیه داوطلبانیکه اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانیدانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۶/۱۱ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً در صورت عدم اعلام برنامه‌زمانی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدگان لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای دوشنبه ۹۶/۰۸/۱۵ و یا سه‌شنبه ۹۶/۰۸/۱۶  به دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

ب– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کدرشته محلهای تحصیلی مصاحبه دار، بورسیه و یا دارای شرایط خاص مندرج در بند «ج» این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شده چند برابرظرفیت اعلام گردیده، لازم است برای اطلاع از زمان و محل انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

یادآوری:
۱- نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

۲- آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر قبولی نهایی در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای  شرایط خاص (مصاحبه‌دار و یا بورسیه) قرار گرفته‌اند «بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.بدیهی است درصورتیکه برای مصاحبه رشته های خاص مراجعه کنند و نهایتاً پذیرش شوند، می بایست در رشته خاص ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و قبولی قبلی آنان کان لم یکن خواهد شد.

۳- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام نماید.

ج – نام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو در رشته‌های بورسیه و یا دارای شرایط خاص

معرفی شدگان در کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه و یا دارای شرای خاص لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۲ به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

۱- باتوجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کدرشته محل ۲۵۱۹۴ (سینما) از کدرشته امتحانی ۱۳۵۷ موسسه غیردولتی و غیرانتفاعی کمال‌الملک – نوشهر از ردیف رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت حذف شده و در کدرشته محل مذکور داوطلبی به عنوان پذیرفته شده اعلام نمی‌گردد.

۲- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.

۳- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۷ را ندارند.

۴- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *