سرپرست روزنامه فرهیختگان منصوب شد

سرپرست روزنامه فرهیختگان منصوب شد

به گزارش روز شنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، حمید میرزاده دراین حکم از زحمات احسان مازندرانی در دوران تصدی مدیر مسئولی روزنامه فرهیختگان، قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد در این حکم آمده است :تلاش برای شناساندن روزنامه فرهیختگان به عنوان روزنامه دانشگاهیان و فرهیختگان کشور، حرکت روزنامه در چارچوب قانون و مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و توجه به تدابیر ریاست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه ، بهره گیری از تجربه و تخصص و خرد جمعی نیروهای امین ، از اهم انتظارات من از جنابعالی و همکاران آن حوزه است.
سید وحید عقیلی از چهره های دانشگاهی شناخته شده در عرصه روزنامه نگاری رسانه و اطلاع رسانی است و دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با مرتبه علمی دانشیاری است.
وی دارای سوابق تدریس در زمینه علوم ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری و خبرنگاری است و تالیفات متعددی در این زمینه دارد. وی از زمان تاسیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مسئولیت ریاست این دانشکده را بر عهده داشته است.

.Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *