بورسیه دانشگاه اگزتر انگلستان به دانشجویان تربیت‌بدنی

بورسیه دانشگاه اگزتر انگلستان به دانشجویان تربیت‌بدنی

 

دانشگاه اگزتر انگلستان با مشارکت علمی پژوهشگاه علوم ورزشی به دانشجویان ایرانی رشته تربیت‌بدنی بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دانشگاه اگزتر انگلستان با مشارکت پژوهشگاه علوم ورزشی به دانشجویان تربیت‌بدنی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای سال ۲۰۱۸، بورس تحصیلی اعطا می‌کند.این بورس تحصیلی در گرایش‌های مختلف علوم ورزشی بوده و این امکان برای دانشجویان مستعد ایرانی نیز فراهم است که بتوانند در این رقابت علمی شرکت کرده و براساس شایستگی‌های علمی خود از این بورس برخوردار شوند.

 

پسادکتری کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار در لوکزامبورگYour Role

جزئیات بیشتر این خبر در سایت اصلی دانشگاه اگزتر قید شده است.

با توجه به همکاری‌های مشترک علمی بین گروه بیومکانیک و فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه و گروه بیومکانیک ورزشی دانشگاه اگزتر دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در رشته بیومکانیک که تمایل به استفاده از این بورس تحصیلی رادارند می‌توانند یک نسخه از رزومه تحصیلی خود به همراه خلاصه پروپوزال خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی: a.sharifnezhad@ssrc.ac.ir برای دکتر علی شریف‎نژاد؛ مدیر گروه بیومکانیک و فناوری ورزشی پژوهشگاه ارسال کنند.

منبع روزنامه آفرینش

دانشگاه اکستر دانشگاهی در جنوب غربی انگلستان می‌باشد. بیشتر فعالیتهای این دانشگاه در شهر اکستر در استان دوون است.

دانشگاه اکستر دارای ۳ فضای آموزشی است: ستریتهام، سنت لوک (هر دو در اکستر)؛ و ترموف در کورن‌وال.

دانشگاه اکستر، یک دانشگاه پژوهشی دولتی است که در جنوب‌غربی انگلستان واقع است. دانشگاه در سال ۱۹۵۵ تأسیس شد و امتیاز سلطنتی را دریافت کرد، اگرچه قبلاً با نام «University College of the South West of England»، در سال ۱۹۲۲ تأسیس شده بود.

دانشگاه اکستر، شامل ۳ دانشگاه می‌شود: «Streatham» و «St Luke’s»، که هر دو در اکستر قرار دارند و «Tremough» که در شهر Cornwall (کرن وال) قرار دارد. ۲ دانشگاه Streatham و st Luke’s در شهر اکستر در منطقهٔ دِوان (Devon) قرار دارند، یعنی جایی که مؤسسات اصلی آموزش عالی واقع شده‌اند. دانشگاه Streatham بزرگ‌ترین دانشگاه اکستر است که شامل تعداد زیادی ساختمان‌های اداری و اجرایی است و به عنوان یکی از زیباترین دانشگاه‌های کشور شناخته می‌شود.

دانشگاه اکستر، توسط نشریهٔ «Sunday Times»، به عنوان یکی از دانشگاه‌های «Ivy League» (۹ دانشگاه برتر انگلستان)، معرفی شده است. دانشگاه اکستر، توسط نشریهٔ «Times Higher Education»، در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۷، به عنوان «دانشگاه سال»، معرفی شد. این دانشگاه در «ارزیابی دانشجوی ملی که از سال ۲۰۰۵ آغاز شد، تاکنون جزء ۱۰ دانشگاه برتر، بوده است. دانشگاه اکستر، در آخرین رده‌بندی دانشگاه‌های انگلستان، رتبهٔ بین ۹ تا ۱۵ را در کشور کسب کرد.

دانشگاه اکستر در مارچ ۲۰۱۲، به گروه راسل (دانشگاه‌های برجستهٔ پژوهشی انگلستان)، پیوست. این دانشگاه همچنین عضو انجمن دانشگاه‌های اروپا می‌باشد.

رئیس دانشگاه «Baroness Benjamin»، می‌باشد که نویسنده و تاجر نیز می‌باشد. معاون دانشگاه پروفسور sir Steve Smith است که رئیس قبلی «دانشگاه انگلستان» از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *