ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون های سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده اند، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانیwww.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۲۰ رشته محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته براساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی ثبت نام کنند.

توجه داشته باشید که انتخاب رشته شما زمانی انجام گرفته است که از سیستم «رسید انتخاب رشته» دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *