سه شنبه، اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور

سه شنبه، اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی بیش از ۱۷ هزار داوطلب پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه خبر داد.

Image result for ‫حسین توکلی‬‎

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش دانشجو در ظرفیت رشته‌های جدید و همچنین برخی از رشته‌های دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و همچنین پردیس‌های خودگردان در آزمون سراسری ۹۶ به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دوره‌های مذکور از روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر و ثبت نام در این دوره‌ها از روز شنبه، چهارم آذر و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه ادامه داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری که علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های دوره‌های مربوط باشند، می‌توانستند برای اطلاع از عناوین رشته‌ها، دانشگاه‌ها و کد رشته محل‌ها به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: بر اساس ضوابط، داوطلبانی که بر حسب مورد در گروه یا گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری شرکت کرده‌اند، می‌توانستند حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های گروه یا گروه آزمایشی مذکور انتخاب و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت پذیرش در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری را ۱۷ هزار و ۷۰۷ داوطلب عنوان کرد و گفت:نتایج نهایی این آزمون در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: در مجموع تعداد ۵۴ هزار و ۸۷۷ نفر برای رشته‌های با آزمون و رشته‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *