دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌ نور باید پایان‌ نامه ارائه دهند

دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌ نور باید پایان‌ نامه ارائه دهند

محمدمحسن صدر به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان دانشگاه وابسته به وزارت علوم پایبند به دستورات و تصمیمات این وزارتخانه است، از آنجایی‌که وزارت علوم اعلام کرده که همه دانشجویان کارشناسی ارشد باید پایان‌نامه ارائه دهند؛ دانشگاه پیام‌نور نیز از این امر مستثنی نیست و همه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه باید پایان‌نامه ارائه دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از رشته‌های دانشگاه پیام‌نور در مقطع کارشناسی ارشد، پژوهش محور است و پیش از این اگر دانشجویان درخواست آموزش محور شدن می‌دادند، بعد از بررسی‌های لازم با این درخواست‌ها موافقت می‌شد اما اکنون با تصمیم جدید وزارت علوم دیگر این درخواست‌های دانشجویان تایید نخواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور همچنین درباره رشته‌های دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور گفت: دستور‌العمل‌های جدید معمولا شامل آزمون‌های ورودی قبلی نمی‌شود، آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز برگزار شده است به همین دلیل این قانون شامل حال ورودی‌های این آزمون نمی‌شود.

صدر اضافه کرد: اگرچه بسیاری از رشته‌های دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور پژوهش محور هستند و فقط درصد کمی آموزش محور بودند.

وی همچنین درباره رشته‌های الکترونیکی و غیرحضوری در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: این رشته‌ها نیز پایان‌نامه دارند چراکه دانشجویان می‌توانند در این رشته‌ها نیز استاد راهنما انتخاب کنند و با آن استاد در ارتباط باشند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *