تحرکات مشکوک در دانشگاه علوم و تحقیقات

تحرکات مشکوک در دانشگاه علوم و تحقیقات

 تحرکات مشکوک در دانشگاه علوم و تحقیقات

علی ترابی معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: متاسفانه چند روزی است برخی تحرکات مشکوک در واحد علوم و تحقیقات در پوشش اعتراض به تغییر و تحول برخی اساتید مشاهده می شود، که پشت پرده آن برای ما کاملا واضح و مبرهن است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی ترابی معاون سیاسی بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: به عنوان کسی که سال‌ها در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تحصیل داشته و فعالیت فرهنگی داشته‌ام، از اینکه شاهد تغییر رویکرد مناسبی در دانشگاه آزاد هستم، بسی خوشحالم.
ترابی در رابطه با وضعیت برخی اساتید دانشگاه علوم و تحقیقات ادامه داد: تا کی باید گوشه و کنایه‌های اساتید رو سرکلاس تحمل کنیم؟! خاطرم هست در دوران لیسانس استاد درس وصایای امام خمینی عملا نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیکتاتور مطلق جلوه می‌داد و در ساعتی که باید صرف ارائه تفکرات امام راحل (ره) به نسل تازه دانشجو می‌شد، با استفاده از ادله واهی سعی می‌کرد چرخه دموکراسی در جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد.
این فعال دانشجویی گفت: تفکر دانشگاه آزاد اسلامی از نامش مشخص هست. این مجموعه عظیم و فاخر در ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارد. تعجب می‌کنم از برخی اساتیدی که علنا با مبانی نظام مخالفت می‌کنند، چطور در چنین مجموعه فعالیت داشته و الان از این تغییر و تحول ناراحت هستند.
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات اینطور ادامه داد: این جریان معلوم الحال بهانه می‌آورند که رفتن برخی اساتید باعث کاهش اعتبار واحد‌ها می‌شود، آن روزی که معاونین واحد‌های شهرستان بخاطر هزینه کرد شهریه دانشجو‌ها در انتخابات استعفای دسته جمعی می‌دادند کجا بودید و چرا نگران اعتبار واحد‌ها نبودید؟
ترابی در پایان خطاب به افراد پشت پرده جریان سازی اخیر در دانشگاه علم و تحقیقات گفت:‌ای کاش این افراد جنجال سازی را تمام کنند، با همه روراست باشند و بگویند از اینکه همفکرانشان از دانشگاه می‌روند، ناراحتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *