رفع نیازهای دانشجویان با اپلیکیشن‌ هایی که جزوه برمی‌دارند

رفع نیازهای دانشجویان با اپلیکیشن‌ هایی که جزوه برمی‌دارند

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، زمانی رکوردرها به کلاس‌های درس آمدند تا دانشجوهایی که دوست نداشتند ذره‌ای از اطلاعات استاد را از دست بدهند؛ از آن استفاه کنند اما مسئله اینجا بود که باز هم دانشجو باید این فایل‌های صوتی را گوش می‌داد و گاهی نکته‌برداری می‌کرد.

حال اپلیکیشن‌ها مثل همیشه به کمک آمده‌اند تا نیازهای دانشجویان را مرتفع کنند.

SoundNote

ساوندنوت یکی از اپلیکیشن‌های بسیار مفید و کاربردی برای دانشجویان است که برای آی‌پد تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل iOS طراحی شده است. این اپلیکیشن هم صدا را ضبط می‌کند و هم به شما امکان می‌دهد که همزمان نوت‌برداری کنید یا نمودارهایی را که استاد روی تخته نوشته را روی صفحه‌نمایش بیاورید.

رفع نیازهای دانشجویان با اپلیکیشن‌ هایی که جزوه برمی‌دارند

اگر استاد در حال نوشتن روی تخته سفید است، دانشجو می‌تواند از Office Lens استفاده کند و از محتویات روی تخته عکس بگیرد و آن را به صورت یک فایل پی‌دی‌اف، ورد یا پاورپوینت ذخیره کند.

تصور کنید که این اپلیکیشن در حال ضبط صدای استاد است و شما هم همزمان دارید نکاتی را روی آیپد خود یادداشت می‌کنید. زمانی که دوباره دارید به فایل صوتی گوش می‌کنید، فقط کافی است روی یکی از کلماتی که سر کلاس یادداشت کرده‌اید، کلیک کنید. این اپلیکیشن دقیقاً به جایی از فایل صوتی می‌رود که استاد در حال گفتن آن کلمه بوده است.

این اپلیکیشن مخصوصاً برای دانشجویانی است که سر کلاس چرت‌شان می‌گیرد. فقط کافی است که روی آخرین کلمه‌ای که یادداشت کرده‌اند، کلیک کنند تا صدای ضبط‌ شده استادشان دقیقاً به جایی برود که هنوز بیدار بوده‌اند.

این اپلیکیشن برای روزنامه‌نگاران نیز خیلی کاربردی است. روزنامه‌نگاران می‌توانند در حین گرفتن مصاحبه، نکاتی را یادداشت کنند تا در زمان لازم برای پیاده کردن مصاحبه به آن نکته بپردازند.

LectureRecording

یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی که شبیه به ساوندنوت عمل می‌کند، LectureRecordings است. این اپلیکشن نیز همانند ساوندنوت هم صدای استاد را ضبط می‌کند و هم یادداشت‌های شما را ذخیره می‌کند.

رفع نیازهای دانشجویان با اپلیکیشن‌ هایی که جزوه برمی‌دارند

منبع آنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *