تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۷

 تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۷

با توجه به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی مبنی بر تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۷، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکورثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود می‌توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی‌–‌کاربردی و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع‌ علمی ‌– ‌کاربردی به نشانی   www.edu.uast.ac.ir  از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ ۹۷/۰۷/۳۰ لغایت ۹۷/۰۸/۱۵ به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

۱-کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا  دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان) باشند

تبصره: در صورتی که تشکیل کلاس از سوی موسسه محل تحصیل برای نیمسال دوم سال ۱۳۹۷ باشد ثبت‌نام از داوطلبانی که تا پایان نیمسال اول و دی ماه سال ۱۳۹۷ مدرک تحصیلی دیپلم خود را اخذ می‌نمایند، به صورت مشروط و با شروع تحصیل از بهمن‌ماه ۹۷ پس از اخذ و ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

۲- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰ (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

۳- هرداوطلب منحصراً مجاز است که یکی از کدرشته محلهای مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره ۳ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نماید.

۴- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۵- با توجه به اینکه منحصراً یک بار اجازه ویرایش در درج اطلاعات متقاضیان داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب گروه آموزشی، کد رشته‌محل و مرکز مربوط‌ دقت لازم به عمل آورند.

۶- پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

۷- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی  مهر ماه سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تکمیل ظرفیت (همین مرحله) برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام نماید، قبولی قبلی وی در شهریورماه سال ۱۳۹۷ لغو خواهد شد. 

۸- کلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

۹- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مؤسسه‌ای که به آن مراجعه نموده‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان (بجز موارد تبصره بند ۱ فوق) تا زمان تأیید نهایی این سازمان به‌صورت مشروط و هم‌زمان با پذیرفته‌شدگان شهریور ماه خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

۱- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

۳- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

۴- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۶- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

۷- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

۸- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات۳و۴ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.