رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تنها یک همراه دانشگاهیان می توانند از تسهیلات وام بانک ملت برای سفر به عتبات استفاده کنند.

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات دریافت وام عتبات توسط دانشگاهیان و همراهان گفت: ابتدا هر دانشجو یا استاد باید به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه کرده و اسم خود و همراهانش را ثبت کند.

وی ادامه داد: وقتی ثبت نام انجام شد و قرعه کشی صورت گرفت و نام دانشجو و یا استاد به عنوان فردی که اعزام می شود اعلام خواهد شد و فرد باید برای ثبت نام نهایی اقدام کند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: بعد از ثبت نام نهایی دانشجو و یا استاد و همراه وی برای دریافت وام به صورت خودکار به بانک معرفی می شوند و دانشجو و یا استاد می تواند با مراجعه به هر شعبه بانک ملت در سراسر کشور و ارایه کد ملی و معرفی ضامن، وام مذکور را دریافت کند.

فقیهی تاکید : تنها یک نفر همراه می تواند از تسهیلات وام بانک ملت استفاده کند.

وی افزود: با هماهنگی که با بانک ملت ایجاد شده، دانشگاهیانی که به صورت هوایی اعزام خواهند شد، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام و دانشگاهیانی که به صورت زمینی اعزام می شوند یک میلیون تومان وام را دریافت خواهند کرد.

به گزارش مهر، ثبت نام عتبات دانشگاهیان از دوشنبه ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت. قرعه کشی عتبات دانشگاهیان ۲۹ خرداد انجام می گیرد و اعزام دانشگاهیان به عتبات از اول مرداد آغاز شده و تا ۸ آبان ادامه خواهد داشت. این فرآیند سه ماه و ۸ روز به طول خواهد انجامید.