رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان از اضافه شدن دو رشته مهندسی برق و قدرت و مهندسی صنایع به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، شاه نوری در مراسم فارغ التحصیلی تحصیلی دانشجویان مهندسی دانشگاه هرمزگان در بندرعباس گفت: ۱۳۰ دانشجوی رشته‌های مهندسی عمران، برق، مکانیک، رایانه و صنایع در مقطع کارشناسی با موفقیت فارغ التحصیل شدند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های علمی این دانشکده، تکمیل آزمایشگاه تکنولوژی بتون، راه اندازی دو ژورنال تخصصی جدید، برگزاری کنفرانس ملی ساخت و تولید و ارتباط علمی با دانشگاه‌های داخلی و خارجی را از مهمترین برنامه های علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید دو رشته مهندسی برق و قدرت و مهندسی صنایع به رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه هرمزگان افزوده می شود.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: در سال های آینده نیز رشته های مهندسی راه و ترابری، تکنولوژی ساختمان و مهندسی زلزله به رشته‌های دانشگاه افزوده خواهد شد.

شاه نوری در پایان گفت: اکنون رشته‌های هوش مصنوعی، سازه های دریایی، عمران سازه، ژئوتکنیک، مهندسی انرژی و ساخت و تولید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان تدریس می شود.