در خوابگاه دختران‌ دانشگاه شهید بهشتی جاده سلامت احداث می شود

 در خوابگاه دختران‌ دانشگاه شهید بهشتی جاده سلامت احداث می شود
 احداث جاده سلامت در خوابگاه دخترانه  دانشگاه  شهید بهشتی خبر جدیدی است که معاون دانشجوی این دانشگاه داد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، صمد حاج جباری گفت: مقررشده، سالن بدنسازی و جاده تندرستی خوابگاه دختران و زمین چمن مصنوعی شماره ۲ خوابگاه پسران، طی نیمسال جاری احداث و با حمایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: احداث سالن بدنسازی در خوابگاه کوی دختران و همچنین ساخت جاده تندرستی و احداث زمین چمن از جمله پروژه هایی است که با هدف ارتقاء سطح ورزش و افزایش روحیه شور و نشاط بین دانشجویان، در دستور کار معاونت دانشجویی قرار گرفته است.
معاون دانشجویی دانشگاه، با اشاره به جمعیت دانشجویان ساکن در کوی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰۰ دانشجوی دختر و ۲۲۰۰ دانشجوی پسر در بلوکهای خوابگاه کوی دانشگاه ساکن هستند.
حاج جباری با اشاره به درخواست‌های دانشجویان مبنی بر افزایش امکانات ورزشی خوابگاه کوی دختران خاطر نشان کرد: در حال حاضر سالن ورزشی سرپوشیده با مساحت تقریبی ۸۵۰ متر مربع در خوابگاه دختران موجود است که در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون، پینگ پنگ، فوتبال دستی و شطرنج  و دارت، خدمات ورزشی لازم را به دانشجویان  ارائه می دهد.
وی تاکید کرد: تلاش معاونت دانشجویی بر این است که با افزایش سطح فضاهای ورزشی، امکانات و وسایل ورزشی مناسب را در اختیار دانشجویان علاقمند قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *