مجوز استخدام۲ هزار نفر در اختیار وزارت علوم

استخدام در وزارت علوم :مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم اعلام کرد: با هماهنگی وزارت علوم با سازمان استخدامی کشور مقرر شد تعداد ۲ هزار مجوز استخدامی در اختیار وزارت علوم قرار گیرد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، دومین نشست مدیران امور اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی “منطقه ۱” کشور، در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه برگزار شد.
اباصلت خراسانی در این نشست گفت: با هماهنگی و پیگیری‌هایی که از سوی وزرات علوم تحقیقات و فناوری با سازمان امور استخدامی کشور صورت گرفته مقرر شد تعداد ۲۰۰۰ مجوز استخدامی برای دانشگاه‌ها و موسسأت آموزش عالی سراسر کشور در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد تا با توجه به نیاز سنجی هایی که از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در مشاغل تخصصی صورت گرفته است این تعداد افراد جهت تصدی شغل‌های تخصصی از طریق آزمون و مصاحبه جذب شوند.
وی ادامه داد: ما برای مناطق ۱۰ گانه امور اداری آموزش عالی کشور وظایفی را تعریف و تعیین کرده‌ایم تا هر منطقه طی شش ماه آینده گزارشی از عملکرد کارگروه خود را از طریق دبیران منطقه ارائه کنند.
مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، با تاکید بر آموزش و تربیت مدیران منابع انسانی از سوی وزارت علوم، تحول در این حوزه را ضروری دانستند و تأکید کرد آموزش‌های حین خدمت باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
مجوز استخدام۲ هزار نفر در اختیار وزارت علوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *