فردا؛ پایان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

هفت سال زندان، مجازات تقلب کنکور در چین

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1395 فردا سه شنبه 18 خرداد 95 پایان می پذیرد.
وی اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه (17 خرداد) تعداد 39 هزار داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
توکلی یادآور شد: به تمامی داوطلبان علاقمند به ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون، توصیه می شود در مهلت باقیمانده و حداکثر تا پایان روز سه شنبه (18 خرداد) به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه های منتشره این سازمان به ویژه اطلاعیه دوشنبه (10 خرداد) در سایت سازمان، همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون مذکور اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: همانطور که قبلا اعلام شده است پذیرش دانشجو برای 70 رشته صورت می گیرد و طرفیت پذیرش دانشجو در 70 رشته مذکور جمعا 233 هزار و 641 نفر است.
توکلی افزود: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته این آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می گیرد که ظرفیت پذیرش در 50 رشته مذکور جمعا 66 هزار و 730 نفر است.
وی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در 20 رشته دیگر از 70 رشته از طریق برگزاری آزمون و براساس نمره کل اکتسابی داوطلبان در آزمون صورت می گیرد؛ ظرفیت این 20 رشته یا به عبارتی رشته های با آزمون 166 هزار و 911 نفر است.
به گفته توکلی، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون داوطلبان 20 رشته در رشته های با آزمون بعدازظهر جمعه 22 مرداد 95 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9157**1027

 

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *