نحوه پذیرش در پردیس خودگردان دانشگاه علامه اعلام شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به منظور سنجش علمی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی به صورت نیمه متمرکز دانشجوی دکتری می پذیرد.
داوطلبان دوره پردیس این دانشگاه صرفاً براساس بررسی سوابق علمی و مصاحبه که روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه یکم، دوم و سوم تیرماه برگزار می شود، پذیرش خواهند شد.
ثبت نام برای بررسی سوابق علمی و مصاحبه از روز یکشنبه 16 خردادماه تا روز پنجشنبه 20خردادماه انجام می شود.
داوطلبان برای ثبت نام در این دوره ها باید به نشانی AZMOON.ATU.AC.IR مراجعه کنند.

** شهریه دانشجویان متقاضی مهمانی در دانشگاه تهران
میزان شهریه دانشجویان متقاضی انتقال به صورت مهمانی برای مقاطع کارشناسی پیوسته و دکتری عمومی دامپزشکی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 95-96 در سایت این دانشگاه اعلام شد.
اعلام نتایج بررسی درخواست های مهمانی در دانشگاه تهران پس از نیمه دوم مرداد ماه از طریق سامانه انتقال وزارت علوم اعلام خواهد شد.
تحصیل دانشجوی مهمان در دانشگاه تهران پس از پذیرش نهایی، قطع نظر از نوع سهمیه ورود و شرایط خاص دانشجویان، صرفاً با پرداخت شهریه توسط دانشجو امکانپذیر است.
رسیدگی به درخواست مهمانی دانشجویان بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه تهران منوط به واریز مبلغ 500 هزار ریال است. این مبلغ تنها هزینه بررسی درخواست متقاضیان بوده و پرداخت آن از سوی متقاضی میهمانی به منزله پذیرش درخواست میهمانی توسط دانشگاه تهران نخواهد بود. بنابراین قابل بازگشت به دانشجو نیست.

** خانه محیط زیست دانشگاه تهران افتتاح شد
خانه محیط زیست دانشگاه تهران همزمان با روز جهانی محیط زیست در دانشکده محیط زیست این دانشگاه افتتاح شد.
مجتبی اردستانی رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در این مراسم گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست و با هماهنگی ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران مقرر شد در دانشگاه تهران نیز مانند تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها و مناطق شهرداری، خانه محیط زیست افتتاح شود.
وی ادامه داد: در خانه محیط زیست با همکاری استادان و دانشجویان مباحث زیست محیطی بررسی‌‌ و ایده‌‌پروری‌های لازم در این باره صورت می‌گیرد و از طریق ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران، ایده‌های عملی پرورش یافته در مناطق مختلف شهری از آنها استفاده می‌شود.
جعفری قائم مقام ستاد محیط زیست شهرداری تهران، نیز در این مراسم گفت: بعد از ابلاغیه مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و موضوعات مرتبط با این حوزه شهرداری تهران با رویکرد توسعه پایدار و جلب مشارکت مردم، متخصصان را در کمک به مدیریت شهری در محلات 354 گانه شهر تهران، با ایجاد خانه‌های محیط زیست، در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست در دانشکدۀ محیط زیست دانشگاه تهران گفت: خواستار مشارکت تمامی استادان و دانشجویان به عنوان یک شهروند فعال و متخصص در حوزه محیط زیست هستم.
با افتتاح خانه محیط زیست در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، قرار است این محل به عنوان مرکز علمی برای ایده‌پردازی تعیین شود تا استادان، دانشجویان و متخصصان بتوانند دیدگاه‌های خود را در این زمینه با شهرداری به اشتراک گذارند.
فراهنگ**9187**1027

 

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *