تاروت چیست آموزش تاریخچه مختصر از تاروت

تاروت چیست

آموزش تاریخچه مختصر از تاروت

کارت های تاروت مربوط به چندین قرن پیش بوده است، اما آنها در اصل یک بازی سرگرم کننده بودند تا ابزاری برای طالع بینی.

تاریخچه مختصر از تاروت

برای افرادی که با طالع بینی ناآشنا هستند، به نظر می رسد شخصی که کارتهای تاروت را می خواند “آینده را پیش بینی می کند”. با این حال، بیشتر خوانندگان کارت تاروت به شما خواهند گفت که کارت ها یک راهنما ارائه می دهند و خواننده فقط نتیجه احتمالی را براساس نیروهایی که در حال حاضر در محل هستند تفسیر می کند.

کارت های تاروت :

یک تاروت از ۷۸ کارت تشکیل شده است. ۲۲ کارت اول Major Arcana (تاروت کبیر) است . این کارت ها دارای معانی نمادین هستند که بر جهان مادی ، ذهن شهودی و قلمرو تغییر متمرکز شده اند. ۵۶ کارت باقی مانده Minor Arcana (تاروت صغیر) است و به چهار گروه یا دسته تقسیم می شود: شمشیر ، سکه ، عصا , جام

کارت های تاروت کبیر شامل ۲۲ کارت مجزا است که پایه و اساس تاروت را تشکیل میدهند. به ۲۲ کارت تاروت کبیر “خال حکم” نیز گفته میشود. کارت های تاروت کبیر از ۰ تا ۲۱ شماره گذاری شده اند که شماره صفر آن کارت “ابله” و شماره ۲۱ آن کارت “جهان” میباشد..

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

کارت های تاروت آینده را پیش بینی نمی کنند. اما خواندن آنها ممکن است به شما کمک کند تا خودتان را درک کنید.

در دبیرستان، من و بهترین دوستم ساعت‌ها در اتاق خواب او مشغول خواندن کارت‌های تاروت یکدیگر بودیم. او استعداد شهودی برای کارت‌هایی داشت که به طور فزاینده‌ای کتک می‌خوردند، اما من تمام تلاشم را کردم تا با استفاده از کتابچه باریکی که همراه آن بود لطف کنم. دیوارهای اتاق خواب او با نقل قول ها و چاپ های هنری و کارت پستال تزئین شده بود – چیزهایی که نوجوانان خلاق و دوستدار کتاب مانند زاغی جمع می کردند – و اتاق مانند مایع آمنیوتیک گرم و صورتی در برابر شب می درخشید. ما مثل کوسه‌های کارت وگاس قاطی می‌کردیم، کارت‌ها را برش می‌دادیم و آن‌ها را جلوی خودمان پخش می‌کردیم تا بتوانیم بدون اینکه از قبل بدانیم روی آنها چه چیزی است، انتخاب کنیم.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اهواز

کوبیدن کارت‌های کهنه روی روتختی احساس رضایت‌بخشی می‌کرد، زیرا آن‌ها را یکی یکی در یک طرح ۱۰ کارتی به نام صلیب سلتیک قرار دادیم ، که در آن هر کارت جنبه‌های مختلفی از شخصی که کارت‌هایش خوانده می‌شود و زندگی او را نشان می‌دهد. . اگرچه خوانندگان مختلف از طرح‌بندی یا تکنیک‌های متفاوتی استفاده می‌کنند، اما هر تاروت روایتی است که شما قهرمان آن هستید (و کارت در وسط)، و کارت‌های اطراف نشان‌دهنده مسائل یا افرادی هستند که بر شما و داستان زندگی‌تان تأثیر می‌گذارند.

هر عرشه تاروت متشکل از ۷۸ کارت است که بر اساس آنچه که arcana جزئی و arcana اصلی نامیده می شود طبقه بندی شده اند. آرکانای کوچک به نوعی شبیه یک دسته کارت به نظر می رسد – دارای چهار کت و شلوار، و همچنین پادشاهان، ملکه ها و جک ها – اگرچه ۵۶ کارت در تاروت و فقط ۵۲ کارت در یک عرشه استاندارد وجود دارد، در حالی که آرکانا اصلی ۲۲ کارت است. ما معمولاً در فرهنگ پاپ با تاروت ارتباط برقرار می کنیم – مرگ، شیطان و غیره.

حتی فراتر از آن، هر کارت مملو از اطلاعات است – برخی از سیستم‌ها به اعداد (یعنی جایی که کارت در عرشه می‌افتد)، طالع بینی و کابالا برای دادن سطوح ع

در ابتدایی ترین حالت، تاروت داستان هایی در مورد چرخه های زندگی ما می گوید. به هم ریختن عرشه، انتخاب کارت‌ها و چیدن آن‌ها به ترتیب نشان می‌دهد که ممکن است در طول هر سفر با چه آزمایش‌ها و مصیبت‌های متفاوتی مواجه شویم. با این حال، کارت های موجود در محرمانه اصلی لزوماً ما را در یک قرائت معین نشان نمی دهند. آنها ممکن است نمایانگر شخص دیگری در زندگی ما باشند یا نماد مسائل کلی تری باشند. تاروت زبان پیچیده ای است و هر خواندنی متفاوت است. به طور مشابه، هر خواننده و روشی که برای تفسیر نحوه تعامل کارت ها استفاده می کند، متفاوت است.

افرادی که در طول سال‌ها دیده‌ام تا خواندن‌هایم را انجام دهند، همگی از پس‌زمینه‌های مختلف آمده‌اند، سبک‌های متفاوتی از کارت‌های خواندن دارند و از شکوفایی منحصربه‌فرد خود برای کار با مشتریان استفاده می‌کنند، مانند استفاده از طالع بینی و/یا واسطه‌گری، یا ناشی از آسیب‌های روحی. پیشینه درمانی آگاهانه (البته همه آنها کم و بیش همین را به من گفته اند: پسران رویایی شیدایی شیدایی را به حال خود رها کن و کتاب لعنتی خود را تمام کن.) در بیشتر موارد، آنها فی نفسه «فال» نمی کنند. این بیشتر در مورد نمادهای روانشناختی عمیق تر تاروت است و اینکه چگونه می توانیم آنها را در زندگی روزمره به کار ببریم

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در تهران

با این حال، در بسیاری از مواقع، تاروت به جای ارائه پاسخ، به سادگی سؤالات بازتری را مطرح می کند.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۷، من با کارگردان مشهور سوررئالیست شیلیایی-فرانسوی الخاندرو جودوروفسکی درباره فیلمش «شعر بی پایان» مصاحبه کردم. جودو علاوه بر کارش به عنوان یک فیلمساز فرقه ای محبوب، یک تاروت خوان و متخصص فوق العاده است . او سال‌ها را صرف بازسازی تاروت مارسی با فیلیپ کاموئن کرد، که خانواده‌اش قرن‌ها بود که عرشه را چاپ می‌کردند.

سال‌ها قبل، من در یک نمایش پر زرق و برق عجیب و غریب کلاسیک فرقه‌ای او، «کوه مقدس» در موزه هنر مدرن شرکت کرده بودم، جایی که من و دوستانم در یوکو اونو، کورتنی لاو، مارتا استوارت و ویلم دافو بودیم. در طول دوره سوال حضار، یکی از اعضای عصبی از جودوروفسکی خواست که او را مطالعه کند. به نوبه خود، او از او خواست که چند عدد بین یک و ۲۲ انتخاب کند. او متوجه نشد که منظور چیست، اما متوجه شدم که هر اعدادی که او انتخاب می‌کند با کارت‌هایی در محرمانه اصلی مرتبط است و او می‌تواند آن را بدهد. او یک خواندن شفاهی در پرواز است. او این کار را کرد و او را متحیر کرد.

بنابراین مصمم بودم که از او خواستم بعد از مصاحبه‌ام کارتی برایم انتخاب کند – چیزی که می‌توانم روی آن تمرکز کنم یا از آن یاد بگیرم. طبق گزارش ها، او سال ها در یک کافه فرانسوی تاروت خوانی رایگان انجام می داد. اخیراً در سال ۲۰۱۷، یکی از کاربران فیس بوک پست کرد که او همچنان چهارشنبه ها ظاهر می شود، همانطور که یک منتقد تریپ ادوایزر این کار را انجام داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *