فال تاروت پیشگویی آینده

فال تاروت پیشگویی آینده واقعی

فال تاروت از تعدادی کارت مخصوص پیشگویی اینده است که هر کدام نماد و مفهوم ویژه پیش بینی را دارا می باشد که از اواسط قرن پانزده میلادی در مکان های مختلف اروپا مثل ایتالیا و غیره برای پیشگویی مورد استفاده می شده است. بعد از قرن هجده تا الان طرفداران آن و کاوشگران رازها و دانش های پنهانی ورق های تاروت را، وسیله ای جهت پیش گویی و گذرگاهی در مسیر ذهن می دانند.

آیا شما هم دوست دارید با تاروت آینده را پیش گویی کنید؟

بی شک این یک آرزوی همگانی در خصوص فهمیدن رویداد های آینده است و تاروت دارای این خاصیت هست و از میزان جستجو فال تاروت در گوگل که بالای ۳۰۰هزار بار در ماه می‌باشد و مخاطبان زیاد آن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب هم گواهی بر اعتقاد عموم به فال تاروت در پیش بینی واقعی از آینده است.

بخاطر درخواست های زیاد مخاطبین سعی کردیم دوره ای جامع حرفه ای تاروت به صورت گام به گام در قالب فیلم تهیه کنیم

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره ها آموزشی تاروت  فقط در واتساپ پیام دهید.

۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳

با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ گوشه پایین سایت میتوانید به واتساپ مشاوره بروید

فال تاروت یکی از پر طرفدارترین فال های پیشگویی اینده در ایران می باشد و ما در دوره صفر تا صد اموزش تاروت به شما همه تکنیک های این روش را اموزش می دهیم که این دوره از معتبر ترین منابع خارجی ترجمه و طی تجربه مدرس در سالهای طولانی تهیه شده است بی شک کاملترین مرجع می باشد و با مشاهده این دوره نیاز به اموزش دیگری در این زمینه نیست.

فال تاروت پیشگویی آینده واقعی

مبنای کار فال تاروت بر این اساس است که در زمینه های مختلف چه آینده ای پیش‌رو‌است و برای مثال در خصوص اتفاقات احساسی و عاطفی چه شرایطی خواهید داشت ایا رابطه فعلی شما به نتیجه مطلوب می رسد و ازدواج خواهید کرد یا مشکلات زیادی پیش بینی میشود که روی دهد. به صورت تعریف شده و بسیار مرموز هر کارت از آینده خاصی صحبت میکند و نشانه ای از یک رویداد واقعی خواهد بود که اگر به درستی انجام شود معمولا نتایج عجیبی را نشان میدهد که تجربیات افراد بسیاری بود که طرفداران این نوع فال هستند و اعجاز بی نظیر کارت تاروت را باور دارند.

از فال تاروت برای استخاره بله و خیر نیز زیاد استفاده میشود و تکلیف برای یه کار در اینده نزدیک را سریع می توان مشخص کرد. پیش بینی اصولی آینده واقعی یا فال تاروت نیازمند آموزش حرف ای هست که ما در مجموعه بی نظیر پس از یکسال تلاش آن را جمع آوری کرده ایم که اگر مشتاق به پیشگویی آینده هستید در این دوره شرکت کنید.

آموزش فال تاروت از مقدماتی تا پیشرفته (اموزش پیش بینی آینده) پیشگویی آینده

فال تاروت پیشگویی آینده از گذشته تا به حال

در کل اروپا از تاروت به عنوان کارت های پیش بینی اینده استفاده می کنند ولی در کشور انگلیس تاروت بیشتر به عنوان گرفتن فال می باشد، بعضی ها ریشه تاروت را از مصر یا کابالا می دانند ولی مدرکی وجود ندارد که نشان دهد قبل از قرن هجدهم برای پیش گویی و فال استفاده می شده است.

آموزش پیشگویی آینده با تاروت از مقدماتی تا پیشرفته برای مشاهد کلیک کنید

گوناگونی بسیاری در طراحی الگوها و اشکال کارت تاروت وجود دارد. از نظر تاریخی یکی از مهم‌ترین طراحی‌ها متعلق به تاروت مارسلی است که حتی در قرن بیستم نیز محبوبیت بالایی کسب کرد. برخی از دست ورق‌های امروزی نیز از طراحی منحصربه‌ فرد «نیکلاس کانور» در ۱۷۶۰ الگو می‌گیرند. در فلورانس نیز دست گسترده «مینچیاته» استفاده می‌شده‌است که این دست ورق شامل ۹۶ کارت بوده که نماد طالع بینی داشتند و در آن به جای ۴ خال رایج از عناصر چهارگانه یعنی آب، هوا، خاک و آتش استفاده می‌شده‌است.

اسرار فال تاروت

در خصوص اسرار عجیب این کارت ها در خصوص پیش بینی آینده و نحوه کار آن اطلاعات دقیق و قابل اثباتی وجود ندارد و بسیار مبهم و خارق العاده می باشد.

پیشگویی اینده شما در لینک زیر که با کلیک بر روی دکمه زیر قابل مشاهده می باشد

با سلام

بخاطر درخواست های زیاد دوستان برای اموزش تاروت و پیش گویی اینده دوره مقدماتی تا پیشرفته تاروت تهیه شد که به جرات می توانیم بگوییم کامل ترین دوره اموزش تا به امروز است و مناسب برای کسانی می باشد که حتی هیچ شناختی از تاروت نداشته اند و ابتدایی ترین نکات تا حرفه ای ترین ترکیبات که تجربه ۱۵ سال گرفتن فال تاروت می باشد در این دوره گنجانده شده است.

فایل صوتی آموزش کارت ابله

 

۰۰:۰۰
۰۴:۳۱

Download

 

آکادمی فال بگیر نام مجموعه با تجربه ای است که سالهای در زمینه فال فعال بوده و سعی دارد به علاقه مندان این حوزه اموزش های کاملی را ارائه نماید.

دوره های آموزشی فال :

  1. آموزش فال تاروت از مقدماتی تا پیشرفته (اموزش پیش بینی آینده)

آموزش فال تاروت پیشگویی اینده از مقدماتی تا پیشرفته (اموزش پیش بینی آینده)

آموزش فال تاروت از مقدماتی تا پیشرفته (اموزش پیش بینی آینده) برای مشاهده کلیک کنید

 

۰۰:۰۰
۰۴:۴۵

 

  1. آموزش فال پاسور
  2. آموزش شمع تراپی

ورق های تاروت از چهار دسته خال که شامل ده کارت دارای شماره می باشد و چهار کارت عکس دار می باشد. همچنین تاروت بیست و یک خال حکم و یک کارت به نام دلقک دارد با توجه به نوع بازی، دلقک می تواند بی نقش باشد و یا بالاترین نقش را داشته باشد.

فال تاروت پیشگویی آینده

تاریخچه تاروت و پیش بینی اتفاقات

کارت های تاروت شاید از قاهره کشور مصر در اواخر قرن چهارده به قاره اروپا آمده است این ورق ها یک سری خال شبیه به چهار خال تاروت دارند که شامل سکه و ترکه و شمشیر و جام می باشند (کارت های فال تاروت) . کارت هایی که هنوزم در بازی های پرتغال و ایتالیا و همچنین اسپانیا هستند.

کارت هایی که تصویری هستند احتمالا در سالهای ۱۴۲۵ تا ۱۴۱۸ شکل گرفته اند. این کارت ها شامل شانزده تصویر از خداهای یونان و کارت هایی به شکل چهار گونه پرنده آمده است که رایج نبوده است.

بیشتر بخوانید: آموزش فال تاروت کبیر

اولین دسته از کارت های تاروت که شناخته شده در سالهای ۱۴۵۰ تا ۱۴۳۰ میلادی در بولونیا و فرارا و میلان پدید آمد ، در این بین چهار کارت خال اضافه شد که خال حکم نامیده شد. در سال ۱۴۹۱ نقش های بسیاری که نشان دهنده تخیل طالع بینی اجتماع و پیشگویی بوده است به تاروت اضافه شده است.

تاروت کبیر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.فال تاروت کبیر، روشی معروف و محبوب از میان روش‌های مختلف تاروت است. این فال با انتخاب ۴ کارت از میان ۲۲ کارت نخست تاروت انجام می‌شود. ابتدا نیت کنید و بعد چهار کارت را انتخاب کنید.

بازی های کارت تاروت

هدف اصلی این کارت ها در ابتدا فقط بازی بوده است، قانون های این بازی به نوشته مارتیانو داتورتونا می باشد. بازی تاروت شامل فرهنگ های مختلفی می باشد. این ورق ها در ایتالیا طرفدار کمتری دارد ، در مقابل مقدار بازی در خارج از ایتالیا خیلی زیاد است. کارت های تاروت فرانسوی در محلی های این کشور خیلی طرفدار دارد و در اروپای مرکزی خیلی زیاد بازی می شود.

اسرار و پیشگویی های تاروت در خصوص اینده

هر کدام از کارت های تاروت یک عکس و یک عنوان را دارد که هرکدام از آنها مفهوم خاصی را اعلام می دارد. در پیشگویی تاروت این باور وجود دارد که کارت هایی که برای شرکت کننده رو خواهد شد ، نمایی از آینده و یا زمان فعلی او می باشد. پیشگویی با ورق های تاروت شاید اولین بار در کتابی به اسم الهامات فرانچسکو مارکولینی از آن صحبت شد که یک روش ساده را از برگزیدن کارت هایی از بین ورق ها که جدا از فال معنی نداشته ارائه داده است. در خاطره های ژاکامو کاسانووا در سال ۱۷۶۵ نوشته شده که معشوقه او که روس بوده با استفاده از کارت های تاروت، فال می گرفته و همه ی فال های تاروت گرفته شده توسط وی درست بوده است. ورق های تاروت در جلوتر با عرفان ها و جادو مخلوط شده تا امروز که شکل فعلی فال تاروت را به خود گرفته است.

تاروت در امروز

در حال حاضر تاروت گونه های بی نهایت و زیادی از خود به نمایش گذاشته و ۱۰۰ نوع متفاوت از ان وجود دارد که با توجه به سلیقه ها و فرهنگ های مختلف به دست طراحان و عکاسان خلق شده است. مثل هکر و گربه نما و کیتی و کیمیاگری و غیره.

تاروت برای فال اینده

در همه دنیا در حال حاضر کمتر از تاروت به عنوان بازی استفاده می شود و بیشتر به عنوان پیشگویی و طالع بینی و به نوعی کارت های اسرا آمیز شناخته شده است، به شکلی که در ایران هم فال تاروت و فال ورق رایج می باشد و از آن برای طالع بینی و پیشگویی استفاده می کنند.

می توان گفت که فال تاروت طرفداران زیادی دارد که چون تعداد زیادی کارت و عکس را شامل می شود، اطلاعات کامل و جامعی را درباره گذشته و یا حال و آینده نشان می دهد.

در اروپا بیشتر از تاروت برای پیش بینی و تصمیم گیری استفاده می شود ولی در کشورهای انگلیس نیز برای بازی نمی باشد. در حال حاضر تاروت در دنیا بیشتر جنبه فال دارد.

همانطور که در بالا خدمتتان عرض کردیم ، هرکدام از کارت های تاروت یک عکس و عنوان را دارد که بیانگر مفهوم خاصی می باشد و هر کارتی که رو شود برای آن فرد معنی و مفهومی از آینده ، حال و یا گذشته او دارد. از نظر تاریخ ، مهمترین و با اهمیت ترین طراحی برای فال تاروت ، برای تاروت رایدر وایت می باشد که بیشتر هم برای فال تاروت از این دسته استفاده می شود. سایت فال بگیر نیز برای متون بخش فال تاروت بیشتر از همین متون تاریخی الهام گرفته است.

آشنایی با فال تاروت آشنایی با فال تاروت پیشگویی آینده
فال تاروت پیشگویی آینده

آشنایی با فال تاروت

کارت تاروت تشکیل شده از هفتاد و هشت کارت شکل دار می باشد که هر کدام معنی خاصی دارد. ورق های تاروت به دو دسته ورق های تاروت کبیر که بیست و دو عدد می باشد و ورق های تاروت صغیر که پنجاه و شش عدد می باشد تقسیم میشود که جمع این کارت ها هفتاد و هشت کارت می باشد. ورق های تاروت کبیر پایه فال را تشکیل می دهند. ورق های تاروت کبیر نشانگر الگو و درس های زندگی و درس های معنوی ما می باشد و ورق های تاروت صغیر نشان دهنده کارهای روزانه ما می باشد.

فال تاروت فال بگیر

ما در  فال بگیر سعی کردیم تمام اصول درست فال تاروت را به کار ببندیم و فال تاروت را در انواع مختلفی که در جهان وجود دارد ارائه کنیم، همانطور که مشاهده می کنید فال تاروت بخش های مختلفی دارد از جمله آن، فال تاروت یک کارتی، فال تاروت سه کارتی، فال تاروت چهار کارتی، فال تاروت پنج کارتی، فال تاروت شش کارتی، فال تاروت نه کارتی، فال تاروت ده کارتی و در نهایت فال تاروت عشق ارائه شده است و سعی در تکمیل شدن این بخش با ارائه فال تاروت کبیر داریم که هر کدام در ظاهر از یک نوع برنامه نویسی تشکیل شده اما در بطن ماجرا بسیار پیچیده تر از آنچه تصور می کنید است.

برای استفاده از هر یک از بخش های فال تاروت می توانید روی عنوان مربوط به آن در بخش پایین کلیک کنید.

دانلود رایگان آموزش فال تاروت

برای دانلود فایل کامل pdf آموزش تاروت مقدماتی مشخصات را درفرم زیر وارد کنید و دکمه دانلود را بزنید. در صورت مشکل در دریافت فایل به واتساپ ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ پیام بدهید.

چگونه آینده را با تاروت پیش بینی کنیم؟

یکی از ارزوهای بشر فهمیدن رویداد های اینده است و تاروت به صورت اسرارامیزی توانایی این پیشگویی را دارد و باید به صورت اصولی ان را یاد بگیرید و مفاهیم جادویی انرا را یاد بگیرید

اقای کارل یونگ، اولین روانکاوی بود که به اهمیت نماد های فال تاروت پی برد. او کارت های فال تاروت را به عنوان نمایندگان کهن الگو، مدّ نظر قرار داد: انواع پایه ای اشخاص یا موقعیت هایی که که در ناخودآگاه جمعی تمام انسان ها، جاسازی شده اند. نظریه کهن الگوها، چندین کاربرد روانکاوی را ایجاد نموده است. از آنجا که این کارت ها، کهن الگوهای مختلفی را از درون هر فرد نشان می دهند، ایده های درک از خود فرد را می توان بوسیله سوال از آنها برای انتخاب یک کارت که با آن شناسایی می شوند، به دست آورد. به طور برابر، فرد می تواند موقعیت را با تصور کردن آن، امتحان کرده و مشخص نماید؛ که این امر بر حسب ایده های کهن الگوی همراه با هر کارت به دست آمده است. برای نمونه، شخصی که بی پروا می دود، چون شوالیه شمشیرها یا فردی که کورکورانه جهان را به سمت خلیج می برد، مانند سوارکار اسمیت با دو شمشیر.

نظر تیمورتی در خصوص پیش بینی اینده با ورق تاروت

اخیرا، تیموتی لیری اظهار داشته است که کارت های ذخیره فال تاروت، نمایش تصویری رشد انسان از نوزادی تا بزرگسالی هستند. و “کارت حماقت”، که نمادی از نوزاد تازه متولد شده است؛ “کارت شعبده بازی” که نماد صحنه ای است که در آن نوزاد شروع به بازی با مصنوعات می کند. در دیدگاه لیری، تاروت های ذخیره، ممکن است به عنوان طرح اولیه برای نژاد بشری که بالغ شده است، دیده شود.

یک جستجوی سریع در گوگل یا یوتیوب برای تاروت انجام دهید، دو مورد اصلی که مردم تمایل دارند در مورد آنها پرس و جو کنند، عشق و پول است.

زیربنای این پرس و جوها این باور است که خواندن تاروت می تواند آینده را بیان کند، که این سوال را مطرح می کند که آیا تاروت واقعاً می تواند یک ابزار پیش بینی باشد یا نه.

اکنون، به‌عنوان خواننده‌ای که از تاروت به‌عنوان ابزاری برای تأمل معنوی استفاده می‌کند، به جای فال، انگیزه‌های اولیه من این بود که به‌سرعت تاروت را به‌عنوان یک آینه به‌جای ابزاری پیش‌بینی‌کننده، دوباره چارچوب‌بندی کنم. اما، اکنون پس از چند سال مطالعه، در واقع پاسخی صریح تر ارائه می دهم.

بله . من در واقع معتقدم که تاروت می تواند آینده ما را به ما بگوید.

به عنوان مثال، من در حال حاضر سال سوم خود را صرف اجاره خانه ای می کنم که به نظرم زیباست. قبل از نقل مکان، از یک صفحه سه کارتی ساده «بله یا نه» استفاده کردم تا ببینم آیا باید به اینجا نقل مکان کنم یا خیر. در کمال تعجب، کارت برتر، و در نتیجه مهمترین، در موقعیت “بله” (عمودی) قرار گرفت، اما دو کارت باقیمانده به صورت معکوس بالا آمدند، که نشان دهنده مشکلات و مشکلات است. به طور خاص من دو پنتاکل را به صورت معکوس یادداشت کردم. این کارت یک شخصیت شوخی را به تصویر می‌کشد که با بازیگوشی دو سکه را می‌کوبد، در حالی که یک کشتی بی‌ثبات روی آب‌های متلاطم در پس‌زمینه سوار می‌شد. این کارت از عدم تعادل یا “دورگیری” چندین مسئولیت صحبت می کند.

به طور خلاصه، کارت ها به من گفت: “بله، وارد خانه شو، اما مشکلاتی وجود خواهد داشت.”

از آنجایی که خوشبین هستم، این کار را کردم. و از آن زمان متوجه شده اند که خانه دارای مشکلات زیرساختی عمده ای است که به آزار و اذیت بی پایان منجر شده است. برای بازدیدکنندگان، مکان من عالی به نظر می رسد، در باطن، من بحث می کنم که آیا صاحبخانه من یک زاغه نشین مخفی است یا خیر.

یک مثال ساده، اما در خواندن برای خودم و دیگران، کارت های تاروت به روابط جدید یا قطع شده، مشاغل جدید و حتی سفر اشاره کرده است. اینکه بخواهید این همزمانی ها، فال یا تصادف را بنامید یا نه، به باورهای معنوی شما بستگی دارد. اما آنچه درست است، این است که خواندن تاروت می‌تواند و اغلب به رویدادهایی اشاره می‌کند که در نهایت اتفاق خواهند افتاد.

بدون شک این اطلاعات ارزشمندی برای هر کسی است که علاقه مند به دانستن آینده خود است. با این حال، من معتقدم توانایی کارت‌ها برای «پیش‌بینی» هر چیزی در واقع بی‌اهمیت است، زیرا در واقع فکر نمی‌کنم آینده ثابت باشد. خود عمل نشان دادن به خود کارت ها نتایج احتمالی را تغییر می دهد. چه معنایی داشت که از قبل بدانم خانه ام ممکن است مشکلاتی داشته باشد؟ چه می‌شد اگر از دیدگاه منفی‌تری به کارت‌ها توجه کرده بودم و مکان دیگری را پیدا می‌کردم؟ و البته، آنچه در همه این نتایج باقی می ماند، انتخابی بود که باید انجام دهم.

در نهایت، من معتقدم که ما همیشه آینده خود را با خدا می‌سازیم، و بنابراین هر “پیش‌بینی” صرفاً بازتابی از چگونگی ساخت واقعیت‌های خود در حال حاضر است. فال را، به اعتقاد من، می توان به گزارش آب و هوای معنوی تشبیه کرد. می توانی بدانی که باران در راه است، این به تو بستگی دارد که چتر را بگیری یا داخل آن بمانی.

این کمتر جذاب است زیرا مسئولیت بزرگسالی و انجام کار خود را به عهده ما می گذارد. تصور می‌کنم وقتی بیشتر مردم به دنبال دانستن عشق یا پول در آینده خود هستند، به دنبال پاسخ هستند. آنها به دنبال امنیت هستند. اما قدرت واقعی خواندن این است که به شما کمک می کند نتایج را برای خود تصور کنید و سپس بر اساس آن نتایج انتخاب کنید.

سوال زیاد این نیست که آینده من چیست؟ اما با آینده ام چه کنم؟ آینده برای چیست؟ ممکن است کسی استدلال کند که حتی وسواس در پیش‌بینی آینده نوعی امتیاز وجودی است، برای یکی، این ایده که شما برای شروع آینده دارید، بدیهی است. در این دنیا افرادی هستند، یعنی رنگین پوستان و افرادی با هویت های حاشیه ای دیگر، که نه از دانستن آینده، بلکه نقش تعیین کننده ای در شکل دادن به آن سود می برند. فال شاید بهتر باشد به عنوان ابزاری استفاده شود که به ما کمک می کند تا با زمان حال مبارزه کنیم و به ما امکان می دهد آینده ای را تصور کنیم که ارزش زندگی کردن را داشته باشد.

به ویژه، این گونه است که جوامع سیاه پوست در طول تاریخ از پیشگویی در این کشور استفاده کرده اند. برخلاف وسواس‌های غالباً بی‌اهمیت چیزی که محققان و عارفان جید تی پری و ترزا ماتئوس آن را (“مجموعه معنویت با مرکز سفید” می‌نامند. سیاه پوستان اغلب از تمرینات معنوی برای رهایی از شرایط کنونی خود استفاده می کنند و تلاش زیادی برای تصور و ایجاد آینده ای در جایی که ما واقعاً وجود داریم انجام داده اند.

برای سیاه پوستان، آینده هرگز وعده داده نشده است. همانطور که آدر لرد می گوید، “ما هرگز قرار نبود زنده بمانیم.”

دست تاروت فرانسوی
این نوع دست طی قرن ۱۸ام در آلمان پدیدار شد که نسل اول آن تصاویری از حیوانات را به عنوان خال‌های حکم درج کرده بود و «تاروت حیوانی» نام داشت. سازنده آلمانی این دست ورق بواسطه نوآوریش اعتبار ویژه‌ای در مونیخ بدست آورد. تاروت فرانسوی، دست امروزی و رایجی است که در فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپای مرکزی بازی می‌شود. تصاویر نمادین تاروت فرانسوی از دست قدیمی تر تاروت ایتالیایی الگو گرفته‌است. به جز چند مدل جدید، این دست منحصراً برای بازی است و به ندرت از آن برای طالع بینی استفاده می‌شود.

دست تاروت ایتالیایی

این دست، کهن‌ترین دست ساخته شده‌است که نخستین بار در قرن ۱۵ام در شمال ایتالیا به‌وجود آمد و به‌علاوه «تاروت اسرار آمیز» بر پایه این دست ساخته شده‌است. ۴ دست از این مدل هنوز بازی می‌شوند که عبارتند از:

  • «تاروت پیه مونتی» که شامل ۴ خال شمشیر، گرز، جام و سکه است که سران هرکدام شاه، ملکه، شوالیه و سرباز به علاوه اعداد ۱(آس) تا ۱۰ می‌باشند و خال‌های حکم آن به ترتیب: فرشته(۲۰- با اینکه از نظر عددی رده دوم است ولی بالاترین حکم را دارد)، جهان(۲۱)، خورشید(۱۹)، ماه(۱۸)، ستاره(۱۷)، برج(۱۶)، شیطان(۱۵)، میزان (۱۴)، مرگ(۱۳)، سر به دار(۱۲)، عدالت(۱۱)، چرخ فلک (سرنوشت-۱۰)، صوفی(۹)، قدرت(۸)، ارابه(۷)، عاشق و معشوق(۶)، پاپ(۵)، پادشاه(۴)، شهبانو(۳)، راهبه(۲)، جادوگر(۱) و دلقک.
  • «تاروت بیزانسی» مانند «تاروت سوییسی» است ولی از نظر نقاشی و طراحی متفاوتند. به‌علاوه در تاروت سوییسی کارت‌های ژوپیتر، جونو و قضاوت به ترتیب جایگزین پاپ، راهبه و فرشته شده‌اند و همچنین از برج به عنوان «خانه خدا» یاد می‌شود.
  • «تاروت بولونیایی» هم از نظر طراحی و هم ساختار با تاروتهای قبلی فرق دارد. در این دست شماره‌های دو تا پنج هر خال حذف شده‌اند و همچنین خال حکم‌های متفاوتی دارد که هیچ‌کدام شماره ندارند و چهارتای آن‌ها همسان هستند.
  • «تاروت سیسیلی» نیز طراحی متفاوتی دارد و کارت‌های آن کوچکتر هستند. در این دست بعضی خال حکم‌ها را تغییر داده و ۲۱ را با کارتی به نام «بیچارگی» عوض کرده‌است و به‌علاوه شماره‌های دو و سه خال سکه، یک تا چهار خال‌های دیگر حذف شده‌اند بنابراین ۶۴ کارت دارد.[۱۶]

اگر کارت های تاروت از قبل تهیه نکرده اید و دوره اموزش تاروت را با کارت می خواهید از طریق واتساپ سفارش کارت دهید با خرید دوره صفر تا صد تاروت یک دست کارت تاروت لمینتی برای شما به صورت رایگان به ارزش ۳۰۰ هزار تومان ارسال می شود.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

 

فال تاروت اینده

معنای کارت تاروت برج
تقریباً در تمام نسخه های کارت برج، فاجعه دردناک است یا به تازگی رخ داده است. شیاطین جنون و ناامیدی از مخفیگاه های باستانی رها می شوند و طبیعت با شکست های انسانی توطئه می کند تا جامعه را بی ثبات کند. این جنبش جمعی و غیر شخصی است. بیایید به خاطر بسپاریم که این تصاویر برای اشراف و روحانیون تحصیل کرده ایجاد شده است – به آنها یادآوری می شود که اگر سلسله مراتب سرنگون شود ، بیشترین ضرر را دارند.

معنای کارت ها
رعد و برق یک بازپرداخت کارمی مناسب برای گناه کسانی است که ثروت آنها ناشی از استثمار یا سوء استفاده دیگران است. یک زیرنویس مدرن ممکن است “انقلاب” باشد ، نشان می دهد که از طریق تغییرات شدید اجتماعی ، افراد مظلوم می توانند امید تازه ای را در دوران بهتر پیدا کنند. تجربه برج مانند یک رعد و برق برای سرنگونی سلسله مراتب نظم قدیمی است ، پس از آن همه می توانند شروعی تازه را با پایه مساوی داشته باشند.

تاروت چیست؟

تاروت آینده شما را پیش‌بینی نمی‌کند، یا حداقل نه آنطور که شما تصور می‌کنید. درک این نکته مهم است که ما اراده آزاد داریم. بنابراین مهم نیست که کارت ها چه می گویند، شما هنوز خودمختار هستید، شما هنوز فردی هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید با اطلاعاتی که تاروت برای شما می آورد، پیش بروید.

کارت های تاروت با طالع بینی متفاوت است ، اما این دو چیز به هم مرتبط هستند، زیرا هر علامت زودیاک کارتی دارد که نشان دهنده آن است و تاروت خوان ها از ویژگی های علائم زودیاک برای کمک به تفسیر کارت ها استفاده می کنند. می‌توانید تاروت‌خوانی‌های شخصی داشته باشید، یا می‌توانید بر اساس علامت ستاره‌تان ، خواندن خود را انجام دهید

چگونه تاروت خوان ها می دانند که کدام ورق ها را بکشند؟

کریس می‌گوید: «وقتی کارت‌ها را می‌کشم، بسیار شهودی است. “بنابراین بسیار مهم است که فقط به آنچه در راه است اعتماد کنیم بدون اینکه دوباره حدس بزنیم.”

تاروت عمدتاً مبتنی بر شهود است که با نحوه کار طالع بینی نیز متفاوت است، زیرا آنها بر اساس طالع بینی و ستاره شناسی (قرار دادن سیارات) هستند. خوانندگان تاروت بیشتر به انرژی علاقه مند هستند تا هم ترازی های سیاره ای، اگرچه آنها می توانند بر اساس انرژی کل علائم زودیاک و همچنین افراد مطالعه کنند.

کریس توضیح می دهد که دسترسی به راهنماهای معنوی بخش مهمی از تاروت است و دسترسی به راهنماهای خود از طریق بهبود سطوح هوشیاری امکان پذیر است. تاروت‌خوان‌ها به طور شهودی کارت‌هایی را که احساس می‌کنند به سمت آن کشیده می‌شوند، می‌کشند و از معنای سنتی کارت، علامت زودیاک که مربوط به آن است و اطلاعاتی که از راهنمای خود بر اساس کارت دریافت می‌کنند، استفاده می‌کنند تا معنای آن را برای گروه یا فرد تفسیر کنند. آنها در حال خواندن برای.

در آغوش گرفتن تاروت واقعاً فرآیندی است برای یادگیری اعتماد به خود، اگر خودتان مطالعه می کنید یا به خواننده تاروت خوان خود اعتماد دارید. کریس می‌گوید: «وقتی بیش از حد به آن فکر می‌کنید ، یا شروع به حدس زدن چیزهای دوم می‌کنید، در جریان نیستید». «این مهم است که فقط ببینید چه احساسی دارید وقتی این اتفاق می افتد. اگر کارت امپراتور بالا بیاید، آیا همیشه به همین معنی است؟ نه، مطلقاً نه.»

کریس می‌گوید که معمولاً ارتباط کارت‌هایی را که می‌کشد، وقتی برای دیگران می‌خواند، نمی‌داند، اما اعتماد به شهودش که برای شخصی که کارت‌ها برایش کشیده می‌شوند، معنا خواهند داشت، همیشه جواب می‌دهد.

چه چیزی را از خواندن تاروت حذف کنم؟
کریس می گوید: «[تاروت] ابزار واقعاً خوبی برای ارزیابی خود، موقعیت و دیگران است. و من احساس می کنم که توجه به آن مهم است، به ندرت چیزی است که غافلگیر کننده باشد. معمولاً چیزهایی هستند که شما به طور شهودی احساس می‌کنید.»

“این نوعی انرژی ناخودآگاه را در داخل و اطراف شما به ارمغان می آورد، چیزی که از قبل احساس می کنید در حال رخ دادن است اما به تایید نیاز دارید.”

کریس توضیح می‌دهد که به جای پیش‌بینی آینده، تاروت به شما پیش‌بینی می‌کند که اگر در مسیر خاصی بروید، مثلاً یک توافق کاری جدید، چه اتفاقی می‌افتد، و به شما این فرصت را می‌دهد که در مورد اینکه آیا آن چیزی است که می‌خواهید فکر کنید. حتی اگر به روش‌های عملکرد تاروت کاملاً متقاعد نشده‌اید، می‌تواند راهی عالی برای تفکر منظم در مورد جایی که در زندگی خود هستید و احساستان نسبت به آن داشته باشید.

تاروت یا انرژی ناخودآگاه را در داخل و اطراف شما به ارمغان می آورد، یا چیزی که از قبل احساس می کنید در حال رخ دادن است اما نیاز به تایید دارید.

آیا کسی می تواند کارت های تاروت را بخواند؟

کریس می گوید: « همه ما به طور طبیعی روانی هستیم .» و توضیح می دهد که هر کسی می تواند کارت های تاروت را بخواند. ما فقط از آن استفاده نمی کنیم. ماهیچه ها را خم نمی کنیم. بنابراین وقتی شروع به استفاده از آن می کنید، با گذشت زمان بهتر می شوید.

او از مثال زمانی استفاده می کند که شما به دوست خود فکر می کنید و آنها چند دقیقه بعد با شما تماس می گیرند و توضیح می دهد که ما اهمیت ارتباطات پرانرژی را دست کم می گیریم و مردم از فکر روانی بودن شانه خالی می کنند زیرا ما به دیدن کلیشه ها عادت کرده ایم. روانشناسان با یک پرده مخملی و یک توپ کریستالی.

مهم ترین چیز، اگر می خواهید شروع به خواندن کارت های تاروت کنید، این است که به خود و شهود خود اعتماد کنید. کریس همیشه اولین چیزی را که به ذهنش می‌رسد می‌گوید – او معمولاً تصاویر را می‌بیند اما شما ممکن است کلمات یا انواع دیگر تصاویر را ببینید – “من فقط آن را می‌گویم و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. و به محض اینکه به آن فکر نکردم، من را به سطح جدیدی از دقیق‌تر بودن برد، زیرا نمی‌دانم چرا باید آن را بگویم.»

چگونه می توانم شروع به کشیدن کارت های تاروت برای خودم کنم؟

کریس توصیه می کند هر ماه در ماه نو و ماه کامل برای خود کارت بکشید و از خود یک سوال بپرسید. این می تواند چیزی کلی باشد مانند “توجه من برای این چرخه ماه جدید کجاست؟” یا چیزی خاص در مورد زندگی خود که در مورد آن احساس سردرگمی می کنید، مانند کار یا روابط.

کریس توصیه می‌کند که بیش از سه کارت نکشید و سپس از یک دفترچه یادداشت برای یادداشت تاریخ، سؤالی که پرسیده‌اید، کارت‌هایی که کشیده‌اید و چند پاراگراف در مورد معنای آنها برای شما استفاده کنید.

کریس هشدار می‌دهد که اغلب کارت‌ها را نکشید، زیرا شما غرق می‌شوید و تفسیرهای شما ضعیف و کم‌معنا می‌شوند.

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید کارت های خود را بکشید. به عنوان مثال، شما می توانید یک کارت برای گذشته، یکی برای حال و دیگری برای آینده بکشید و همچنین فرم هایی مانند گسترش صلیب سنتی سلتیک وجود دارد که بسیاری از مردم آن را انتخاب می کنند. کریس توصیه می‌کند بهترین کاری که می‌توان انجام داد این است که در مورد این اسپردها تحقیق کنید، ببینید کدام یک بیشتر جذب می‌شوید و آنها را آزمایش کنید.

 

 

 

آموزش صفر تا صد فال تاروت + کارت

سلام به همه دوستان با دوره جامع آموزش فال تاروت در خدمتتون هستیم که هر کارت به صورت یک جلسه کامل توضیح داده شده و به جرات میتونم بگم کاملترین دوره اموزشی تاروت است که از همه منابع فارسی و انگلیسی استفاده شده تا بهترین و جامع ترین دوره باشه بعد از مشاهده این آموزش هیچ نیازی به آموزش های دیگه نداشته باشید

به همراه این دوره آموزشی یک دست کامل تاروت نیز برای شما ارسال خواهد شد به مبلغ ۱۵۰تومان جداگانه.

بزرگترین دلیل عدم آموزش حرفه ای تاروت یادگیری پراکنده در اینستاگرام و منابع پراکنده و جزیره ای است

پس با ثبت نام در این دوره انلاین اموزشی تاروت کامل ترین دوره اموزشی فال تاروت در سریعترین زمان به صورت حرفه ای آموزش ببینید

۰۹۳۵۷۷۱۱۷۳۲ جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *