آموزش نحوه گرفتن فال تاروت

فال تاروت

آموزش نحوه گرفتن فال تاروت در سراسراراک

شش – خوب، هفت – گام آسان برای آسان کردن راه خود را به درون نگری عمیق تر.

مردم قرن‌هاست که معنی کارت‌های تاروت را پیدا کرده‌اند، و اگرچه آیین‌های زیادی برای این تمرین وجود دارد، هیچ مدرکی وجود ندارد که کارت‌های تاروت واقعاً آینده شما را نشان دهد.

اما برای بسیاری از کسانی که دوست دارند با آنها مشورت کنند، این موضوع مهم نیست. تاروت کمتر در مورد پیش بینی آینده است تا اینکه به فکر زندگی شما باشد. همچنین؟ “لذت داشتن جدی تر به عمل از شما می توانید تصور کنید، گفت:” آریانا Lenarsky، ۳۴، نویسنده، موسیقیدان و تاروت خواننده .

چند تفاوت کلیدی بین یک دسته کارت معمولی و یک دسته تاروت وجود دارد. به طور کلی، عرشه‌های تاروت دارای کارت‌های بیشتری هستند و هر کارت دارای تصویری مرتبط با معنای آن است. عرشه ها بارها با سبک ها و مضامین مختلف بازسازی شده اند.

مهمترین چیز این است که عرشه تاروت شما با شما طنین انداز شود: عرشه ای بخرید که می خواهید از آن استفاده کنید و با آن تمرین کنید. (یا اگر در مورد خرید خود خرافاتی دارید، از کسی بخواهید که یک عرشه زیبا برای شما بخرد.)

جسیکا دور، ۳۴ ساله، مددکار اجتماعی و کارتخوان تاروت که به خواندن روزانه خود در توییتر معروف است و اکنون کارت خوانی تاروت را آموزش می دهد ، گفت: “توصیه من این است که همیشه به یک عرشه فکر کنید، مثل اینکه دارید یک هم اتاقی انتخاب می کنید.”

خواننده پشت یک کانال محبوب یوتیوب به نام Tarot by Bronx توصیه می کند از یک کتابفروشی محلی یا مغازه متافیزیکی دیدن کنید تا بتوانید قبل از خرید یک عرشه را ببینید و در دست بگیرید.

اگر این امکان پذیر نیست، همیشه می توانید عرشه های تاروت را به صورت آنلاین در خرده فروشی هایی مانند Little Red Tarot ، Rite of Ritual و Llewellyn مرور کنید . اگر مبتدی هستید، ارزش آن را دارد که عرشه ای همراه با کتاب راهنما در نظر بگیرید.

در اینجا چند عرشه پیشنهادی وجود دارد:

رایدر وایت عرشه تاروت، در اصل در سال ۱۹۰۹ منتشر شده، یکی از مهمترین و محبوب است. این می تواند برای یک عرشه مبتدی عالی باشد زیرا یافتن اطلاعات در مورد نحوه تفسیر کارت ها آسان است. تاروت مدرن جادوگر عرشه یک پیچ و تاب معاصر بر روی عرشه رایدر وایت است. Akamara تاروت عرشه ویترین شیوه های معنوی آفریقایی. تاروت روشن فکران عرشه ویژگی های کارت های با رنگ های پر جنب و جوش و آثار هنری دقیق.

آموزش نحوه گرفتن فال تاروت

 

یک عرشه تاروت دارای ۷۸ کارت است و به دو بخش تقسیم می شود: آرکانا ماژور (اسرار اصلی) و آرکانا جزئی (به معنای اسرار جزئی).

۲۲ کارت اصلی آرکانا وجود دارد، و آنها تمایل دارند با رویدادهای بزرگ زندگی و موضوعات کلی، به عنوان مثال، روابط، شغل و عشق سروکار داشته باشند.

۵۶ کارت آرکانا کوچک وجود دارد. اینها تمایل دارند با مسائل کوچکتر و مصیبت های روزمره، مانند احساسات و موقعیت های زودگذر، برخورد کنند. کارت های آرکانا کوچک به چهار کت و شلوار تقسیم می شوند: فنجان، گرز، شمشیر و پنتاکل. هر لباس دارای کارت های شماره گذاری شده از ۱ تا ۱۰، و همچنین چهار کارت دربار (صفحه، شوالیه، پادشاه و ملکه) است.

آموزش فال شمع و شمع تراپی

آموزش نحوه گرفتن فال تاروت

 

هدف از خواندن تاروت بررسی یک سوال در مورد خود است. شما کارت هایی را انتخاب می کنید تا به شما کمک کند تا در مورد پاسخ های احتمالی فکر کنید و معنای هر کدام را در رابطه با آنچه پرسیدید تفسیر کنید. به خاطر داشته باشید که کارت های تاروت ابزاری برای درون نگری هستند و به همین دلیل بهتر است سوالات را بدون پایان نگه دارید.

“هر گونه سؤال که روشن و مختصر هستند که در برخورد با چه کسی، چه، کجا و چگونه بزرگ هستند، گفت:” Tatianna مورالس ۳۳ ساله که خود آموخته به خواندن کارت های تاروت به عنوان یک کودک و در حال حاضر به انجام انواع خدمات به عنوان Tatianna تاروت . “چراها چندان مهم نیستند، زیرا همه چیز می تواند تغییر کند.”

اگرچه می‌توانید از تاروت برای کارهای بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد، مانند موانع شغلی و کشمکش‌های روابط، استفاده کنید، اما می‌تواند به سؤالات روزمره نیز پاسخ دهد.

در اینجا چند نمونه از کارشناسان آمده است، از سؤالاتی که می توانید از خود بپرسید یا برای کمک به سایر افراد پاسخ دهید:

  • در حال حاضر باید از چه چیزی آگاه باشم؟

  • انرژی یا توجهم را کجا باید متمرکز کنم؟

  • امروز باید از چه چیزی در مورد خودم قدردانی کنم؟

  • آیا باید دوباره پیتزا بخورم؟

  • مادر من چرا اینطوری شده؟

  • بزرگترین چالش من در این روز چیست؟

  • چه چیزی باید در مورد زندگی عاشقانه خود بدانم؟

  • از نظر شغلی باید چه کار کنم؟

هر کاری که برای ایجاد روحیه مناسب است انجام دهید. برخی افراد دوست دارند هنگام مطالعه از رومیزی های خاص استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از شمع یا کریستال استفاده می کنند.

بسیاری از کارت خوان های تاروت نیز قبل از شروع، ناحیه خود را تمیز می کنند. می توانید این کار را با اسپری هایی مانند اسطوخودوس و همچنین با سوزاندن بخور انجام دهید.

در حالی که به سوال خود فکر می کنید، عرشه خود را به هم بزنید. به هر حال مخلوط کردن راحت‌تر است، و زمانی که احساس کردید به اندازه کافی درباره سؤال خود فکر کرده‌اید و برای پاسخ آماده هستید، آن را متوقف کنید.

پس از مخلوط کردن، عرشه را رو به پایین قرار دهید و آن را به چند عرشه کوچکتر برش دهید. لازم نیست اندازه آنها یکسان باشد – فقط هر چیزی که به نظر می رسد. سپس، همه عرشه ها را به صورت تصادفی دوباره کنار هم قرار دهید. کارت‌های شما اکنون آماده کشیدن هستند: شما تک تک کارت‌ها را از روی عرشه به بالا برمی‌گردانید و آن‌ها را رو به بالا روی میز قرار می‌دهید.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اردبیل

کارت ها را بکشید

راه های مختلفی برای کشیدن کارت های تاروت وجود دارد. شما آنها را به طور شهودی یا به “گسترش” می کشید – ترتیب خاصی که در آن به هر کارت معنایی اختصاص داده می شود.

برانکس و خانم مورالس گفتند که کارت‌ها را به‌طور شهودی می‌کشند، ورق‌ها را ورق می‌زنند تا زمانی که احساس کنند به سؤالشان پاسخ داده‌اند.

برای مبتدیان، فراگیری یا اشکال خاص خواندن می تواند آسان تر باشد. ساده‌ترین آنها اسپرد تک کارتی است که در آن یک کارت کشیده می‌شود.

کشیدن یک کارت در یک زمان ممکن است نسبت به اسپرد کامل سخت‌تر باشد و می‌تواند به شما این فرصت را بدهد که کارت‌ها را بهتر بشناسید. خانم دور توصیه می‌کند که یک کارت را در صبح و یک کارت را در شب بکشید، و فرصت‌هایی را برای چک کردن با خودتان ایجاد کنید.

اسپردهای سه کارتی آسان و قابل انطباق هستند. شما سه کارت را از چپ به راست روی میز می‌کشید. به هر موقعیت یک معنی اختصاص دهید: به عنوان مثال، اولین کارتی که می کشید می تواند نشان دهنده گذشته باشد، کارت میانی می تواند نشان دهنده حال باشد و آخرین کارت می تواند به آینده نگاه کند. شما همچنین می توانید به ذهن، بدن و روح نگاه کنید. وضعیت فعلی شما، مانع و نصیحت شما؛ یا هر معانی دیگری که می خواهید اختصاص دهید.

اسپردهای سه کارتی آسان و قابل انطباق هستند. شما سه کارت را از چپ به راست روی میز می‌کشید. به هر موقعیت یک معنی اختصاص دهید: به عنوان مثال، اولین کارتی که می کشید می تواند نشان دهنده گذشته باشد، کارت میانی می تواند نشان دهنده حال باشد و آخرین کارت می تواند به آینده نگاه کند. شما همچنین می توانید به ذهن، بدن و روح نگاه کنید. وضعیت فعلی شما، مانع و نصیحت شما؛ یا هر معانی دیگری که می خواهید اختصاص دهید.

تبلیغات

صلیب سلتیک یک اسپرد ۱۰ کارتی است که به یک موضوع از زوایای مختلف نزدیک می شود. اولین کارتی که می کشید به قلب موضوع نگاه می کند، در حالی که بقیه برای توضیح آن کار می کنند و به شما بینشی در مورد بهترین راه رو به جلو می دهند. در اینجا یک راهنما است. با این حال، با توجه به تعداد کارت ها، اگر هنوز با معنای همه آنها آشنا نیستید، ممکن است کمی سخت باشد.

آموزش نحوه گرفتن فال تاروت

 

در ابتدا، آرکانای جزئی. فنجان، همراه با آب، کت و شلواری است که در درجه اول با احساسات، باز بودن و تخیل سروکار دارد. عصا که با آتش و اشتیاق همراه است، نشان دهنده انرژی، حرکت و نیروی خلاق است. شمشیرها، مرتبط با هوا، نشان دهنده ذهن شما هستند. چگونه فکر می کنید، ارتباط برقرار می کنید و مشکلات را حل می کنید. پنتاکل ها، مرتبط با زمین، جهان فیزیکی و نحوه تعامل ما با آن را بررسی می کنند و موضوعاتی مانند پول، خانه و مشاغل را نشان می دهند.

بعد، کارت دادگاه. درست مانند یک دسته کارت معمولی، هر لباس دارای کارت های چهره یا دادگاه است – معمولاً به نام های پادشاه، ملکه، صفحه و شوالیه.

خانم دور گفت: “شما می توانید در مورد آنها به عنوان موجودیت های منفرد فکر کنید که به تنهایی ایستاده اند، یا می توانید در مورد آنها به عنوان یک توالی یا یک پیشرفت فکر کنید.” صفحه و شوالیه می توانند نشان دهنده جوانی یا بی تجربگی باشند، در حالی که ملکه و پادشاه می توانند بزرگسالی و تسلط را منتقل کنند.

کارت‌های اصلی آرکانا، مانند ستاره یا عاشقان، به رویدادهای بزرگ‌تری در زندگی شما اشاره می‌کنند. اگرچه این کارت‌ها در ابتدا می‌توانند ترسناک باشند، فقط مطمئن شوید که وقت خود را با آنها اختصاص دهید و همه راه‌های مختلف تفسیر آنها را مطالعه کنید. آنها همیشه ظریف‌تر از آنچه در یک نگاه به نظر می‌رسند هستند: برای مثال، در حالی که کشیدن کارت مرگ ممکن است یک فال بد باشد، اما می‌توان آن را معصومانه‌تر تفسیر کرد – اینکه چیزی در زندگی شما ممکن است به پایان برسد.

 

یک دفترچه تاروت داشته باشید.

خانم مورالس گفت: “با غریزه خود بروید، سعی کنید مغز خود را خاموش کنید و تا آنجا که می توانید در مورد آنچه در آن لحظه برای آن کارت انتخاب می کنید بنویسید، و فهرستی از تعاریف را در طول زمان تهیه کنید.” “این لیست تبدیل به دایره المعارف خودتان خواهد شد.”

 

ساخت کارت های شخصی فال تاروت:

شاید شما کسی باشید که مایل به خرید کارت تاروت نباشید، شاید شما کارت مورد علاقه خود را پیدا نکرده باشید یا چیزی که می بینید واقعاً با شما طنین انداز نیست. بدون نگرانی! بسیاری از افراد خلاق می شوند و کارت های تاروت خود را می سازند. نوع، کیفیت، اندازه کارتها اهمیت ندارد، برای این کار می توانید از ورق مقوای محکم استفاده نموده و ۷۸ عدد یک اندازه ببرید حالا کارت ها را نقاشی کرده و نام آنرا در زیر آن بصورت فارسی یا لاتین بنویسید.

نحوه گرفتن فال تاروت : 

برای گرفتن فال تاروت ابتدا کارت ها را با هم مخلوط کنید و آنها را بر بزنید و این کار را تا زمانی که احساس کنید بر زدن کافیست ادامه دهید.

اگر برای شخص دیگری فال می گیرید از او بخواهید با دستانی که با آن مسلط نیست (یعنی اگر راست دست است با دست چپ و اگر چپ دست است با دست راست) کارت ها را کات نماید یعنی کارت ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و کارت های پایینی را بر روی کارت های بالایی قرار دهد.

چنانچه برای خودتان فال می گیرید این کار لازم نیست و تنها همان بر زدن کارت ها کافی می باشد.

⇓ برای اموزش فال روی متن زیر کلیک کنید ⇓

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *