معنی کارت آس جام تاروت

معنی کارت آس جام تاروت در تاروت که به عنوان جام شناخته می شود به عنوان جام یا قلب نیز شناخته می شود. این نشان دهنده جنبه های عاطفی و روانی زندگی است – فانتزی، تخیل، احساسات، عشق.

آس این کت و شلوار در این موقعیت عموماً دستی را نشان می دهد که فنجانی سرریز را بالا گرفته است که جریان بی پایانی از آب، شراب، خون یا سوما را برای طراوت و شفای مردم به بیرون می ریزد.

این کارت منبعی بی نظیر از مومیایی کردن بدن، قلب و روح است. این نشان می دهد که می توانید در یک شبکه ایمنی از عشق، حمایت و ارتباط راحت باشد

معنی کارت اس جام تاروت

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مرکزی 

 

معنی کارت آس جام

کارت آس جام معکوس در مورد از دست دادن عزت نفس، خوش بینی و ایمان به فراوانی که کیهان ارائه می د

هد هشدار می دهد. توقف کنید تا بررسی کنید که چه چیزی باعث از دست دادن ارتفاع شما می شود. ممکن است این غذای ذهنی باشد که خودتان به آن غذا می دهید.

ممکن است این باشد که شما بیش از حد به شرایط بیرونی توجه می کنید و به اندازه کافی به انرژی پرورشی که در دسترس شماست توجه نمی کنید. عقب نشینی کنید و در درون خود هماهنگ شوید، تا زمانی که احساس کنید عشق و اعتماد بازگشته است. ایمان خود را به فراوانی جهان باز پس بگیرید. تا زمانی که خود را از هرگونه بدبینی و منفی که در این زمان شما را آزار می دهد پاک نکنید، هیچ حرکت یا تصمیمی نگیرید.

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

 

معنی کارت آس جام تاروت

 

معنی کارت آس جام

کارت آس جام در این موقعیت به شما توصیه می کند که خود را به چالش بکشید و آنچه در هر رابطه خوب است را کشف کنید. تمرین کنید که به دنیا از چشم خدا نگاه کنید. به تخیل خود اجازه دهید تا پتانسیل معنوی یا تکاملی هر فرد و تجربه را درک کند.

با چشم یک والدین یا همراه مهربان به افراد و چیزهایی که با آنها در تماس هستید نگاه کنید. تصمیمی آگاهانه بگیرید که حتی از پیشرفت‌های عجیب و غریبی که دنیا را به چرخش در می‌آورند، رضایت دهید و از آن لذت ببرید. هیچ کس نمی تواند در چنین پذیرش بی قید و شرط کامل باشد. با این حال این تمرین زندگی روزمره شما را شیرین می کند. خاصیت مغناطیسی شما افزایش می یابد و افراد دوست داشتنی بیشتری ممکن است وارد زندگی شما شوند. تمام دنیا سود خواهند برد زیرا این طبیعت دوم شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *