معنی کارت پادشاه شمشیر ها تاروت

معنی کارت پادشاه شمشیر ها تاروت

معنی کارت پادشاه شمشیر ها تاروت

معنی کارت پادشاه شمشیر ها تاروت این شکل انرژی مردانه، نشان دهنده انرژی یک پادشاه، داور یا میانجی خردمند است. او به طرف‌های درگیر کمک می‌کند تا زمینه‌های مشترک را پیدا کنند و بر آن بنا کنند، و جوامع را راهنمایی می‌کند تا منافع بزرگ‌تر خود را ببینند. کهن الگوی او سلیمان، قانونگذار باستانی و فیلسوف عهد عتیق است. گاهی اوقات به نظر می رسد خونسرد و جدا، او ممکن است به اشتباه به عنوان بی اهمیت شناخته شود.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

 

اما نمایش های عاطفی رسانه او نیست، و نه با توسل به همدردی یا ترحم برانگیخته می شود. با نگاه کلی فلسفی که از تجربه طولانی حاصل می شود، عمیقاً گوش می دهد، از نزدیک تماشا می کند و آخرین صحبت می کند. در پایان، یکنواختی و عینی بودن او احترامی را که از جامعه خود دریافت می کند برای او به ارمغان می آورد و کسانی که نمی توانند مشکلات خود را حل کنند، داوطلبانه برای مشاوره به او مراجعه می کنند.

گاهی اوقات این مرد به طرز ماهرانه‌ای به تفصیل نشان می‌دهد که او یک زن زره پوش مردانه است. اگر متوجه این موضوع در عرشه خود شده اید، اشاره ای است به ژان آرک، خدمتکار اورلئان، کهن الگوی یک زن جنگجوی مؤمن و الهام گرفته شده، که به طور عرفانی هدایت شد تا نقش اجتماعی خود را کنار بگذارد تا از آنچه به عنوان خیر بزرگتر می دید دفاع کند. . اگرچه او در جوانی به شهادت رسید، اما الگوی او این پیام را متبلور می کند که گاهی خیر کل مهمتر از خیر فردی است و در این صورت، حتی اگر ببازی، فقط به خاطر بودن برنده می شوی.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه قم

معنی کارت پادشاه شمشیرتاروت

 

بخوانید:  تحت تاثير كدام رنگ هستيد؟

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی معکوس کارت پادشاه شمشیر ها

 

وقتی پادشاه شمشیرها برعکس می شود، عذاب وجدان دیگر به این شدت خار نمی کند. ممکن است اخلاق و درستی به خطر افتاده باشد.

دانای درونی شما باید از آن حالت کورکورانه علاقه شخصی بیدار شود و به خدمت به خیر بزرگتر بازگردد. خود را به یک استاندارد بالاتر نگه دارید. به آنچه می توانید کمک کنید فکر کنید، نه به آنچه که قرار است به دست آورید. استاتیک را از تفکر خود فیلتر کنید. جذب خود را کنار بگذارید و توجه خود را به محافظت از خیر بزرگتر معطوف کنید.

 

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

 

موقعیت کارت پادشاه شمشیر ها

پادشاه شمشیرها توصیه می کند که در مورد وضعیت خود تحقیق کنید و در این فرآیند از مقامات موجود سؤال کنید. ممکن است وقت آن رسیده باشد که مفروضات زیربنایی را بررسی کنیم و شفافیت بیشتری را در زمینه هایی که در تاریکی رها شده اند، بیاوریم. منتظر نباشید دیگران این کار را انجام دهند. در عوض، نتیجه گیری خود را انجام دهید.

وقت خود را صرف بررسی همه پیامدها کنید زیرا این پادشاه شمشیرها به بررسی دقیق و روشمند ایده ها و احتمالات نیاز دارد. بخش هوشیار و عاقل خود را فراخوانی کنید – شخصیت پدر بزرگتر. سپس طبق دستوراتی که به شما داده شده عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *