معنی کارت ملکه شمشیر ها

معنی کارت ملکه شمشیر ها

معنی کارت ملکه شمشیر ها

 

معنی کارت ملکه شمشیر هازنانه که نمایانگر انرژی یک ملکه است، به طور سنتی به عنوان بیوه، ولیعهد یا مطلقه شناخته می شد. در دوران مدرن، می توان او را به عنوان الگوی خودکفایی، استقلال و هوش نگریست. او اغلب به دلیل حساسیت‌های ظریفش استانداردهای بسیار بالایی دارد، که می‌تواند توسط اطرافیانش به‌عنوان انتقادی یا سخت‌پسندی درک شود. انگیزه واقعی او این است که جهان را اصلاح کند، درک مردم را ارتقا بخشد – به طوری که همه بتوانند فضای مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن کامل به خود داشته باشند.

او علاقه ای به انطباق ندارد. او آنقدر باهوش است که نمی‌تواند در نقش یک زن خانه‌دار یا پرستار محصور شود، اگرچه او در این زمینه‌ها کاملاً شایستگی دارد. او معاشرت ها (یا تنهایی خود) را انتخاب می کند و به ندرت درگیر روابط وابسته می شود – حداقل نه برای مدت طولانی. هوش او همیشه راحت ترین چیزی نیست که در اطراف باشد، اما می توان روی او حساب کرد تا از طریق سطحی نگری ببیند و به حقیقت یک موقعیت اشاره کند.

 

معنی کارت ملکه شمشیر ها

 

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی معکوس کارت ملکه شمشیر ها

وقتی ملکه شمشیرها برعکس می شود، نشان دهنده تمایل به انکار عمیق ترین احساسات شماست. جایی به این نتیجه رسیدید که حرف زدن برای حقیقت احساسی خودخواهانه و غیرجذاب است. در نتیجه، شما نسبت به نیازهای خود تعصب دارید.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

بخوانید:  معنای انگشتر در هر انگشت

داشتن قلب عیب نیست. نادیده گرفتن آن عیب است. نسبت به خود دلسوزی نشان دهید و با این کار به عزیزانتان کمک کنید تا شما را بهتر دوست داشته باشند. خود را منزوی نکنید به خودت رحم کن خدمت به احساسات و نیازهای خود مناسب و ضروری است.

 

آموزش تاروت پیشرفته (ترکیبات کارت های تاروت)

 

موقعیت کارت ملکه شمشیر ها

ملکه شمشیرها در این موقعیت توصیه می کند که در این زمان از وابسته ماندن به دیگران خودداری کنید. به جای اعتماد بیش از حد به وعده هایی که مردم داده اند، فقط آن جاه طلبی هایی را داشته باشید که می دانید می توانید خودتان به آنها برسید.

ملکه شمشیرها نمی خواهد منتظر بماند و ببیند دیگران چه فکری می کنند، می گویند یا انجام می دهند. او می داند که چه می خواهد و چگونه به آن برسد. او اجازه نمی‌خواهد یا حتی خودش را تحت تأثیر زیاد قرار نمی‌دهد. مواقعی در زندگی وجود دارد که هیچکس نمی تواند به خوبی شما از شما مراقبت کند. احساسات را کنار بگذارید و دست به کار شوید. برای خودت تصمیمات مهم بگیر چون بستگی به خودت داره. شما داور نهایی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *