معنی کارت پنج جام فال تاروت

معنی کارت پنج جام فال تاروت

معنی کارت پنج جام فال تاروت

معنی کارت پنج جام فال تاروت این کارت به طور سنتی آشفتگی‌هایی را به تصویر می‌کشد که پس از یک تحول عاطفی، مانند عصبانیت یا عصبانیت، باقی می‌ماند. پیامدها از خماری و دستمزدهای از دست رفته تا سوء استفاده و روابط ویران شده را در بر می گیرد.

این کارت گاهی اوقات ارث نیز نامیده می شود که نشان دهنده میراث بین نسلی چنین فجایع است. الگوهای خشونت آمیز خانواده در مقیاسی بسیار بزرگتر می تواند به جنگ تبدیل شود.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

معنی کارت پنج جام تاروت

 

معنی معکوس پنج جام

پنج فنجان معکوس نشان دهنده یک موقعیت متناقض است که در آن اتفاقی که به نظر بدترین اتفاقی می افتد در واقع شرایط بهتری را ایجاد می کند.

هر ترس نامنسجمی، پس از ابراز و مواجهه، می تواند به یک موضوع قابل کنترل تبدیل شود. سپس از ترس انتظارات منفی رها می شوید و به این فکر می کنید که آیا وضعیت در چهره شما منفجر می شود یا خیر. در نتیجه این چرخش انرژی، شما آزادتر هستید که صادقانه عمل کنید.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اهواز

موقعیت کارت پنج جام

پنج فنجان در این موقعیت به شما توصیه می کند که کمربند خود را سفت کنید، به کمتر بسنده کنید و قدردانی بیشتری نسبت به چیزهایی که دارید نشان دهید. اگر چیزی واقعاً مال شما باشد، نمی توان آن را از دست داد. وقتی احساس از دست دادن را تجربه می کنید، ممکن است به دلیل یک وابستگی عاطفی نامناسب باشد. اگر چیزهایی را وعده می دهید که نمی توانید انجام دهید، ممکن است خودتان را برای دنبال کردن ناامیدی آماده کنید. در بها دادن به توانایی های خود، مجبور می شویم با محدودیت های خود روبرو شویم.

قدردان باشید که با افتادن جام ها، فقط سه تا از پنج جام را از دست دادید. دو تا هنوز دست نخورده، بکر و پر از انرژی مقدس هستند. به عقب نشینی نچسبید. روی پتانسیل تمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *