معنی کارت شش شمشیر

معنی کارت شش شمشیر

معنی کارت شش جام

معنی کارت شش شمشیر مورد از این کارت  عموماً با عینیت روش علمی مرتبط بوده است که در طول نسل‌ها برای غربال کردن واقعیت از خرافات، ساختن واقعیت‌ها به نظریه‌ها و نظریه‌ها به قوانینی که می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم و برای بهبود زندگی خود از آنها استفاده کنیم، مرتبط است. یکی از عنوان های اولیه این کارت، شش شمشیر بود – کسی که به اندازه کافی در مورد رابطه بین زمین و آسمان ها آموخته بود تا بتواند مسیری را در اقیانوس های بدون مسیر تعیین کند و به نقطه انتخابی در سواحل دور برسد.

در زمان اولین عرشه های تاروت، این مهارت شبیه به جادو در نظر گرفته می شد، بنابراین افراد کمی بودند که اصول مربوط به آن را درک می کردند. بنابراین شخصی که این کارت را می کشد، به عنوان فردی با دانش خاص، بینش تکنیک های پیچیده ای که ممکن است به اندازه کافی قدرتمند باشد تا در زمان خطرناکی نجات دهد، مشخص می شود. عناوین مرتبط دیگری که برای این کارت مشترک هستند  هستند.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

معنی کارت شش شمشیر

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

معنی معکوس کارت شش شمشیر

وقتی شش شمشیر معکوس می شود، شما از ذهن منطقی، علمی، سیستماتیک و منطقی خود تا حد امکان استفاده نمی کنید. در نتیجه، عینیت خود را به خطر می اندازید و درک خود را از احتمالات در موقعیت محدود می کنید.

سعی کنید عینیت را دوباره به دست آورید و اهداف اصلی خود را تأیید کنید. سعی کنید احساسات خود را تعدیل کنید و در عین حال نظم و تمرکز ذهنی را افزایش دهید. این شما را قادر می سازد تا به دنبال ثمربخش برنامه های خود بازگردید.

موقعیت مشاوره شش شمشیر

شش شمشیر در این موقعیت به شما یادآوری می کند که زمان مهم است. شما تصویر بزرگ را دیده اید و ایده های خوبی در مورد کارهایی که باید انجام شود به ذهنتان خطور کرده است. حال باید اقدام کرد. ممکن است دیگر زمانی برای بحث وجود نداشته باشد.

اگر برنامه بازی مشخص شده است، قدم بعدی شما می تواند متعهد شدن به دنبال تغییراتی باشد که منجر به بهبود می شود. بر تمایل به حواس پرتی غلبه کنید. شما زمان لازم برای تایید را ندارید. هنگامی که اقدامی را آغاز کردید، دیگران به خاطر تفکر روشن و رفلکس های سریع شما سپاسگزار خواهند بود. این یک موهبت ویژه است که بتوانید در زمان‌هایی که به سرعت در حال تغییر و شرایط غیرقابل پیش‌بینی هستند، حرکت کنید، زمانی که خونسردی و زمان‌بندی مناسب بسیار ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *