فال علائم نماد مصری

فال الائم نماد مصری

فال علائم نماد مصری

خوب، آن مردی که می داند چگونه درست انتخاب کند. این نه تنها در مورد زندگی روزمره صدق می کند، که پس از آن ما را نیز قبل از انتخاب چیزی قرار می دهد. از انتخاب مهدکودک، مدرسه، دوست و … شروع کنید. یاد بگیرید که انتخاب درست را آسان نکنید. گاهی تمام عمر خاموش می شود. بنابراین در زندگی شخصی. ملاقات، با یک مرد و به نظر می رسد که بهتر است در تمام نور سفید نیست. دوره نامزد-گل به یک لحظه می گذرد و ناگهان چهره ای در افق شما ظاهر می شود که ظاهر شدن آن باعث می شود همه چیز را فراموش کنید و به سمت آن حرکت کنید. بهتر است، اگر می توانید با نقشه ها مشورت کنید.

هنگامی که در مقابل یک انتخاب پیچیده ایستاده اید، کارت های تاروت به کمک می آیند

کارت‌های تاروت طرح‌بندی‌های زیادی ایجاد می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها بفهمید که از روابط جدید چه انتظاری دارید، آیا آنها را می‌خواهید. یکی از آنها تراز برای انتخاب از دو شریک است. فال روی نقشه ها یکی از صحیح ترین راه ها برای یافتن راهی برای خروج از موقعیت و هشدار در مورد شکست ها و خطاها در نظر گرفته می شود. و کارت های تاروت در بین افرادی که می توانند نمادهای مرموز را بخوانند از افتخار خاصی برخوردار است. تصاویر روی نقشه ها متفاوت تفسیر می شوند، اما معنای آنها یکی است. مانند خوابی است که ارزش آن به مجموعه شرایط بستگی دارد و می توان آن را تعبیر کرد. امکان تفاسیر مختلف به کارت های تاروت بیشترین مزیت را نسبت به سایر کارت ها می دهد. به نظر می رسد یک شخص بردار است که رویدادها در اطراف آن رشد می کنند و نیاز به امتناع از تفکر خورشیدی دارند. به عنوان مثال، هنگامی که انجام شد، شما نه تنها راهی را که باید برای ملاقات با عشق به آنجا بروید، بلکه استدلال های موافق و مخالف آن را نیز نشان می دهید. انسان همیشه حق انتخاب دارد.

هنگامی که قبل از انتخاب یکی از دو شریک از خواب بیدار شدید، بهتر است مزایا و معایب هر کدام را جداگانه در نظر بگیرید و سپس هر گونه فرضی را مطرح کنید. در دفولد “انتخاب دو شریک” چنین فرصتی به شما داده می شود، پس خوب فکر کنید و همسویی را شروع کنید. نقشه ها می گویند که شما را در شریک قدیمی جذب می کند. چه ویژگی های شخصیتی او شما را با خود نگه می دارد. بلافاصله ویژگی شریک دیگر داده می شود. او چه فرقی با قدیمی دارد و چرا شما را به سمت خود می کشاند. ردپای کارمایی رابطه شما و رابطه آنها با روز امروز قابل پیگیری است.

در یکی از موقعیت های سناریو، کارت به این سوال پاسخ می دهد که دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا در انتخاب اشتباه نکنید. این فال به شما فرصتی برای حل صحیح مشکل می دهد و به من می گوید که چگونه باید در یک مورد خاص وارد شوید. نقشه ها نمی توانند برای شما انتخابی داشته باشند، آنها فقط می توانند مسیری را مشخص کنند که هیچ کس به جز شما نمی تواند از آن عبور کند. و انتخاب یک شریک همیشه برای شما باقی خواهد ماند، می توانید از نکته ای که کارت ها به شما می دهند استفاده کنید و می توانید آن را به روش خود انجام دهید، اما پس از آن باید عواقب آن را به تنهایی “شکستید”. کارت های تاروت به ترتیب خاصی قرار دارند و آنها را نیز به ترتیب رویدادها در نظر بگیرید. اول، ملاقات با یک شریک، که بعد اتفاق افتاد، و چرا یکی دیگر در زندگی شما ظاهر شد. آنچه به عنوان پیش نیاز برای این ظاهر خدمت کرده است.

در هر سناریویی یک نقطه شروع و پایان آن وجود دارد. عشق زیباست و باید پشت سرش رفت. تنها احساس واقعی می تواند آزادی و لذت زندگی را به ارمغان بیاورد. نتیجه این سناریو را انتخاب کنید از بین دو شریک زندگی خود را بازتاب می دهد و یک توصیه خاص، و حتی او را دنبال کنید یا نه، فکر کنید. موقعیت نهایی سناریو شخصیت شما را به عنوان یک شریک، نقاط قوت و ویژگی های شخصیتی ضعیف شما را در نظر می گیرد، بنابراین توصیه های بعدی بر اساس این ویژگی ها ارائه می شود. ما به احتیاط و متانت شما در فکر امیدواریم، آنگاه همه چیز با شما خوب خواهد شد.

چگونه یکی از مردان را انتخاب کنیم، اگر خوب و فلان، و فلان؟ ملاقات با دو عذاب وجدان و مغز از منفجر می شود.

 

فال الائم نماد مصری

 

چه کسی را انتخاب کنید؟ دام

بیایید ببینیم که چرا یک زن اصلاً قبل از انتخاب بلند می شود و تله چیست.

معمولا یک مرد قابل اعتماد است، اغلب پول، همیشه کمک می کند، کلمه را نگه می دارد، می توان آن را رد کرد. اما نه عاشقانه! دومی می گوید تعریف می کند، تحسین می کند، اغوا می کند، اما یک مرد بیهوده و غیر قابل اعتماد است. این می تواند شما را به ارمغان بیاورد، اولین بار برای حل مشکلات شما پرتاب نمی شود، حتی اگر بخواهید، پس از آن برای او لازم خواهد بود. خودش مخالف نیست وقتی مشکل دارد تعریف کند، هدیه بدهد و همدردی کند. اما با او خداحافظی می کند، زیرا او تمام پاهای یک زن است، به زیبایی مراقبت می کند، لطافت می گوید و با محبت به چشمان او نگاه می کند.

دام این است که هر کدام از این مردان آن صفاتی را که در دیگری است و هیچ کدام را ندارند

به عبارت ساده، یک زن می خواهد مردش قابل اعتماد و رمانتیک باشد. یکی از طرفداران او مردی بسیار قابل اعتماد با نیت جدی است، و دومی آن را با توجه و چاپلوسی تقویت می کند، گاهی اوقات می تواند در زمانی که شما به کمک نیاز دارید، تلاش کند و بسیار مشغول باشد. اما هر دوی آنها تیپ او را مرد می کنند.

گزینه دیگری وجود دارد. یک مرد خیلی زن را دوست دارد و عجله می کند تا یک پیشنهاد بدهد، روابط به طور پیوسته صاف است، و مرد دوم و عاشقانه، و مراقبت و مراقبت است، اما زن به روح او دروغ نمی گوید. سپس او نیز شروع به هجوم بین دو مرد می کند.

بخوانید:  کلاس اموزش فال تاروت قهوه یاسوج

گزینه های زیادی وجود دارد، معنی یکی است – هر یک از مردان به چیزی نمی رسد، مناسب نیست.

چگونه از بین دو مرد انتخاب کنیم؟

لیست کاغذ

گزینه موثر یک ورق کاغذ بردارید، آن را به ۲ قسمت تقسیم کنید. در یک ستون، تمام “برای” را برای یک مرد، در ستون دیگر برای دیگری بنویسید. باید خونسردی درست کرد، بدون آراستن یکی و نه عفونت مرد دیگر. نتیجه عینی خواهد بود و انتخاب آن را آسان تر می کند.

دومی را انتخاب کنید

چنین حکمتی وجود دارد: “اگر نمی دانید از بین دو نفر چه کسی را انتخاب کنید. اگر اولی را دوست دارید، دومی را ملاقات نمی کردید.

برای اینکه بدانید کجا باید بیفتید، تا نی ها سر بخورند. معلوم می شود که چگونه پایان دادن به همه چیز به پایان می رسد، می توان یک خط رفتاری خاص ایجاد کرد، که به نوعی به همراه شدن در زندگی، از جمله زندگی شخصی، کمک می کند. یا بهتر است بگوییم حتی همینطور: اول از همه زندگی شخصی. اما، افسوس، ما به این داده نشده است. ما مانند بچه گربه های کوری هستیم که بینی های خیس آنها را پمپاژ می کند، به دنبال راهی برای خروج هستیم، سعی می کنیم مسیری را اضافه کنیم که منجر به خوشبختی می شود، اما به هیچ وجه نیست، غبار صد ساله آن را پنهان کرده و با خوشه های رعد و برق پوشانده شده است. و خوشبختی، من می خواهم! من می خواهم، هر چه باشد. من شادی معمولی زنانه را می خواهم! من می خواهم یک ناز نزدیک بود، اما، افسوس، همیشه آنطور که روح است بیرون نمی رود.

در راه، خوشبختانه موانع زیادی وجود دارد. از جمله داستانی یا آنهایی که خودمان اختراع می کنیم. مثلا رقبا. از قدیم اینطور بوده است: مردها رقیبی داشتند و در خانم اگر رقیبان بودند، آنقدر آشکار نبودند که اکنون. اما همه چیز تغییر کرده است و اکنون خانم های جوان مدرن آماده ضرب و شتم هستند و آماده اند تا موهای سر رقیب را پاره کنند. متوقف کردن! آیا به آن نیاز دارید؟ بالاخره شما یک خانم هستید! این به خاطر این است که شما باید با کاوالرز مبارزه کنید و نه برعکس. اما پاسخ به یک سوال پنهانی: “او چه کسی را انتخاب می کند: او یا من”؟ – ما همچنان شما را باز می کنیم. با فال آنلاین ما با همین نام پاسخ دهید.

در عرشه منشاء عرفانی تاروت مصری. عرشه برای افراد باطنی شناخته شده است، او در زمان حکومت فراعنه در مصر از آن استفاده می کرد.

در مقاله:

تاروت مصری – افسانه ای از کشور هرم

نسخه های منشاء کارت های تاروت زیاد است. دانشمند فرانسوی، میسون و باطنی آنتوان کور دو زابل نسخه مصری را نامزد کرد. در قرن هجدهم، مصر شناسی شروع به ورود به مد شد که همتراز با قوانین ثروت در تاروت بود و ستون توانست “در موج قرار بگیرد”. نسخه او از فالوورهای زیادی پشتیبانی می کند.

گر به این افسانه اعتقاد دارید، نام “تارو” با مصری باستان به عنوان “جاده پادشاهان” یا “مسیر سلطنتی” ترجمه می شود. در واقع، کلمات در مصری غیر از این به نظر می رسند. باستان شناسان حتی مشابه معبدی را که در افسانه توصیف شده است، پیدا نکردند. این شواهد برای نابودی نسخه مصری منشأ تاروت، با این حال، بسیاری از افسانه های ترجیح داده شده و لذت بردن از تاروت مصری.

کارت های تاروت مصری – عرشه های نویسندگان مختلف

اولین عرشه تاروت تاروت مصری توسط پل ایجاد شد – دانشمندان، باطنی و نویسنده بسیاری از کتابها، شهرت ویژه ای که در میان آنها ” جادوی عملی ” دریافت کرد، پاپوس معتقد بود که نسخه مصری نزول سیستم گادنت صحیح ترین است. عرشه پاپاپ در سال ۱۹۰۹ در قالب یک برنامه سیاه و سفید برای کتاب “تاروت پیشگو” منتشر شد. هنرمند – گابریل گولین. فقط در دهه ۸۰ قرن بیستم، عرشه رنگی و رنگی منتشر شد.

عرشه های پل دارای چندین تفاوت با سنتی هستند. Arkan Jester بدون اتاق بین دادگاه و جهان قرار دارد. آرکان های جوان تر کشیده نمی شوند. پاپوس اهمیت زیادی به تصویر ایسیس که بر روی کشیش آرکانا به تصویر کشیده شده است، می داد.

تارو تورات – عرشه تألیف باطنی روسی ویکتور خورکوف و الکساندر کلیوف. منتشر شده در سال ۲۰۰۲٫ هیچ ربطی به نه: کراولی از سبک مصری استفاده نکرد. عرشه تورات تلاشی است از سوی نویسندگان برای بازنگری در ارزش های آرکانوف، با تکیه بر مضامین مصری. عرشه برای افرادی با تجربه در زمینه کارت طراحی شده است. کتابی که خواننده را با دنیای تاریخ و اساطیر مصر آشنا می کند و اسرار فال در تاروت را آشکار می کند. هیچ نامی روی کارت ها وجود ندارد: بر اساس ایده نویسندگان، گادل بر روی تصاویر گرافیکی تمرکز می کند.

عرشه های محبوب از انتشارات ایتالیایی LO SCARABEO، که در توسعه و انتشار کارت های تاروت، اوراکل ها و سایر عرشه های عرشه مشغول است. ناشر خطی از تاروت مصری را بر اساس یافته های مصر و هر آنچه در مورد فرهنگ و تاریخ این کشور شناخته شده است، ایجاد کرده است. همه عرشه ها سبک مدرن هستند، اما بسیاری از بارولوژیست ها از آنها استفاده می کنند.

پنج عرشه از LO SCARABEO وجود دارد. در گالری تاروت مصری، بسیاری از چیزهای جالب، به عنوان مثال، تاروت کلئوپاترا با هیچ مکتب تاروت مطابقت ندارد. عرشه ها از نظر زیبایی شناختی برای هر خبره فرهنگ مصری دلپذیر است.

تاروت مصری – ارزش هر کارت

در اکثر عرشه ها، ترتیب آرکان ها مانند سنتی است. برای چندین استثنا، اینها عرشه های مدرنی هستند که بر اساس سیستم های موجود توسعه یافته اند. مقادیر کارت ها باعث پیچیدگی مبتدیان می شود.

در معنای هر کارت، ذره ای از رمز و راز جهان پنهان است، زیرا تارولوژیست ها در نظر می گیرند که چه کسی نسخه مصری مبدأ خود را ترجیح می دهد. معنای معنی بسته به هدف از فال متفاوت است. تفسیر مختصری از

کارهای عجولانه، اتلاف منابع. رهایی، پیروی از امیال زمینی، فقدان اراده، بیهودگی، ساده لوحی، حماقت. در رابطه – روابط پرزندگی، آزاد، سرگرمی های بی پروا. در کار – عدم تجربه، غیرحرفه ای بودن، پیچیدگی با تحلیل و برنامه ریزی. شورای احمق این است که به خود آزادی بیشتری بدهید، به سمت تغییر بروید. نقشه به شکل معکوس به سفر، تغییر محیط، کار، محل سکونت می افتد. در مورد بی ثباتی صحبت می کند.

بخوانید:  آموزش فال ازدواج با شمع و کلید

مگ – قدرت و هوش. خوددرمانی و عزم – ویژگی هایی که به فرد امکان می دهد به طور مستقل سرنوشتی ایجاد کند. پیشنهادات ناباروری و عدم تعصب علایق شخصی، استفاده از جادو. در روابط – غلبه بر فشرده سازی، تمایل به برداشتن اولین قدم، گاهی اوقات دستکاری. در کار – اعتماد به نفس، حرفه ای بودن، برنامه ریزی دقیق و اجرای ایده ها. شورای مجله قرار است خودشان تصمیم بگیرند و پرونده را شروع کنند که مدت ها حل نشد. به شکل معکوس – دستکاری، ترفند.

پاپست – تحصیل علوم، ادراک اسرار. فروتنی، ایجاد وقایع. مادر. توانایی شفا دادن. در یک رابطه – یک ارتباط محکم بین مردم، ایجاد معایب شریک زندگی. در کار – فعالیت شفا دهندگان، جادوگران و روانشناسان، توانایی سرمایه گذاری در کار روح و استفاده از شهود. شورا باید به شهود اعتماد کند، حوادث را تحمیل نکند، دنیای درون را غنی کند. در شکل وارونه جشن به معنای اسرار است.

باروری، فراوانی، افزایش، کمک، مدیریت مزرعه، قدرت حیاتی. خلاقیت، ایده های بسیار. زن عجول، مهماندار در خانه. در روابط – عشق، اشتیاق، گاهی اوقات به بارداری می افتد. در کار – شرکای قابل اعتماد، رفاه، رشد. شورا – مثبت فکر کنید، تا تصور کنید. به شکل معکوس – مراقبت، تمرکز خانگی، هماهنگی، سخاوت و مهمان نوازی. یعنی مادر، خواهر، دوست دختر خوب

کنترل بر وضعیت، مسئولیت، نظم، شهرت خوب. انضباط، رد مضر یا غیر ضروری. پیاده سازی ایده ها، عیب یابی. در روابط – ازدواج، خانواده، نیات جدی. در کار – قدرت، سازمان شرکت، یک دفتر راهنما. شورای – در مورد آینده ایمن و مطمئن از قبل فکر کنید، زمان حرکت به تجسم تصور شده است. به شکل وارونه – استبداد، سرکوب، سفتی.

Jeropant – بدهی، سنت. دستورات معلم، جستجوی معنا یا هدف. کسب دانش یا مشاوره خوب معلم، حکیم، وزیر فرقه، مدافع حق، شفا دهنده. در یک رابطه – دوستی قوی، ازدواج پایدار، توجه به سنت ها. در کار – آموزش تجربه شخص دیگری، کارآموزی، جستجوی کار. این شورا برای پیروی از اصول و سنت های اخلاقی، در شرایط دشوار از یک فرد با تجربه مشاوره بخواهید. به شکل وارونه، اغراق در اهمیت خود، قضاوت «از بلندی برج ناقوسش»، افقی باریک.

عاشقان – عشق، نزدیکی، دنبال کردن در مسیر انتخاب شده، تقویت ارتباط، دوستی، شادی، ملاقات های دلپذیر. مسئولیت، تعهد، ازدواج، توافق. در روابط – اشتیاق، محبت، عشق، حل تعارض، سازش. در کار – اهمیت اقدام در تیم، انتخاب مقصد، شرکای قابل اعتماد. نکته – به قلب گوش دهید و تلاش ها را با فرد یا گروهی از افراد مناسب ترکیب کنید. به شکل معکوس – پیچیدگی انتخاب، تناقض، آزمون.

ارابه – شجاعت و پشتکار به حرکت رو به جلو کمک می کند. موفق باشید در امور و سفر، یک سفر دلپذیر، با موفقیت. در روابط – روابط جدید یا تازگی در بزرگترها، میل به تسخیر لطف، پشتکار. در کار – ارتقاء در راه پله خدمات، فعالیت های طوفانی، تجسم پر انرژی ایده ها. نکته – عمل کنید، اما احساسات و خواسته ها را کنترل کنید. در شکل وارونه، همکاری، کنترل، قدرت بر موقعیت به دلیل کنترل ذهن بر احساسات به دست می آید

استحقاق، قانونی بودن، انطباق با قانون. فعالیت قانونی در رابطه – انعقاد ازدواج، احترام. در کار – راه حل یک سوال گیج کننده و پیچیده، حرفه ای بودن و وظیفه شناسی. شورا قرار است توافق نامه ای منعقد کند یا قراردادی امضا کند، بدهی ها را پرداخت کند. به شکل معکوس – صداقت، با این حال، حقیقت، آگاهی دقیق از وضعیت، غیر شخصی، افشای اسرار.

گوشه نشین – امتناع از نظر یا نفوذ دیگران، خودکفایی، نیروی درونی، احتیاط و احتیاط. شفا دهنده، دانشمند، جادوگر. در رابطه – بلوغ و خرد، ارتباط با یک مرد ثروتمند معنوی. در کار – توالی، پشتکار، جستجوی معنای فعالیت. نکته – برای مرتب کردن خود بازنشسته شوید، اجازه ندهید نظر دیگران را تحمیل کنید. به شکل وارونه – انزوا، تلاش داوطلبانه، زندگی در میرکای خودش.

چرخ سرنوشت – فرصت های جدید، موفق باشید، پیشرفت، موفقیت. در روابط بهتر است در پایین دست حرکت کنید. در کار – افزایش، تسریع ریتم، سود. نکته – برای شروع به انجام آنچه در مورد آن خواسته شده است، اما برای هر رویدادی آماده باشید، باید احتیاط کنید. به شکل معکوس – شکست، تغییرات بد، تداخل، تاخیر.

نیرو – مقاومت، مدیریت هیجان، استقامت فیزیکی، معنوی و اخلاقی. ایمان راسخ به درستی خود، اعتماد به نفس و پشتکار. در روابط – یک شریک از دومی عاقل تر است، غلبه مؤلفه جنسی، میل و اشتیاق. در کار – سخت کوش، آمادگی برای ریسک، تجسم تصور. شورا این است که به نیروی خود ایمان داشته باشید و به مشکلاتی که مانع حرکت به سوی هدف می شود پی ببرید. به شکل وارونه – صبر، آشتی، نیاز به صبر برای رسیدن به هدففال علائم نماد مصری

ایثار، مجازاتی که با آن نگرانم موافق است، کفاره، بدهی. برای رسیدن به مطلوب، باید چیزی را رد کنید. در روابط، آنها تمایلات خاصی برای خروج از بحران دارند (تنها شانس نجات ازدواج). در عملیات – بررسی وضعیت مورد نیاز است، تا سرعت تمام فرآیندها تا توقف کاهش یابد. نکته – مکث کنید و وضعیت را از همه طرف در نظر بگیرید. به شکل معکوس – بینش، آگاهی، تغییر در سیستم ارزشی، امتناع از عادات غیر ضروری، روابط جدید.

مرگ – پایان رویدادهای قدیمی و آغاز جدید، انتقال از یک حالت به حالت دیگر. گسترش افق پرسشگری. در روابط – تغییر یا تکمیل روابط. در کار – انحلال پروژه، خلاص شدن از شر فعالیت های غیر ضروری، پایان دادن به. شورا باید از رکود خلاص شود، گامی به سوی زندگی جدید بردارد، همه چیزهایی را که دیگر فایده ندارد دور بریزد. در شکل معکوس مقدار تغییر نمی کند.

اعتدال – پیروی از خط بهینه رفتار، حل اختلاف، تضاد، تثبیت وضعیت، سازش، همکاری. واسطه، مصلح، شفا دهنده. در روابط – هماهنگی، تعادل. در مرحله کار – صلح و آرامش، برنامه ریزی. شورا نباید عجله کند، آرامش روحی پیدا کند و به جاه طلبی و رقابت فکر نکند. به شکل معکوس – سازگاری، سازگاری با شرایط.فال علائم نماد مصری

بخوانید:  معنی کارت سه سکه تاروت

شیطان – وسوسه، اشتیاق، وسواس. دستکاری، بردگی، قدرت، وابستگی. الکل، مواد مخدر، رابطه جنسی. در روابط – اشتیاق، وابستگی قوی، جذابیت، ازدواج با محاسبه. در کار – تمرکز بر مواد، آزمایشات برای مبهم های اخلاقی. شورا باید به افراط برود، احساسات و جاذبه های روشن را بیدار کند. به شکل وارونه – جذب خواسته ها، اشتیاق، هیجان، لذت بردن فال علائم نماد مصری

تخریب سبک زندگی موجود. از دست دادن تمام تلاش های مهم و شگفت انگیز. فاجعه، تصادف، سقوط تهدید از ارتفاع. در یک رابطه – آزمون جدی عشق یا دوستی، پایان رابطه. در کار – اخراج، استرس، درگیری، از دست دادن شهرت و مشتریان. نکته – برای پیدا کردن یک مورد جدید، قدیمی را از بین ببرید. به شکل معکوس – تخلیه، بحران، شراب، مشکل.فال علائم نماد مصری

ستاره – امید، آرزوها و اهداف جدید. قصد شروع حرکت به سمت تصور، اعتماد به نفس. کمک به موقع در روابط – ملاقات طولانی مدت، عشق جدید، عاشقانه، تمایل به تقویت ارتباط. در کار – یک محل کار جدید، یک موقعیت بالاتر، موفق باشید و موفق باشید. نکته – هدف را دنبال کنید، از فرصت های جدید لذت ببرید، به زنگ هشدار خود اعتماد کنید. به شکل معکوس – الهام، خلاقیت، شفا، کمک، شادی و خوش بینی.فال علائم نماد مصری

ماه – فریب، ترس، اختلاط ذهن و احساسات. کمبود اطلاعات، عدم صداقت، حسادت، حسادت. اختلالات روانی، استرس. در روابط – خودفریبی، عدم تمایل به توجه به تغییرات، حضور عاشقی که قبلاً تحت تأثیر سؤالات قرار نگرفته است. در کار – نقوش پنهان، عدم صداقت، بی کفایتی. نکته – مراقب باشید، مراقب فریب باشید، اطلاعات دریافتی را بررسی کنید، خلاقیت را از استرس نجات می دهد. به شکل وارونه – فانتزی و تخیل، ماجراجویی، توانایی روانی، ارتباط با جهان دیگر.فال علائم نماد مصری

خورشید – سعادت، موفقیت، شادی. تجهیزات خواسته ها، رفاه، حل مشکلات. تولد فرزند. آگاهی از حقیقت، بصیرت. در روابط – تفاهم متقابل، عشق، اتحاد نافرجام. در کار – غلبه بر مشکلات، پروژه های جدید، موفق باشید. شورا باید باز باشد و سخاوتمندی نشان دهد، اعتماد به نفس خود را حفظ کند و شادی را منتشر کند. به شکل معکوس – شادی، عشق به زندگی، اعتماد به نفس، تحقق خود، خلاقیت

احیاء، آتش بس، تغییرات برای بهتر شدن. بازیابی انرژی، بازیابی، زندگی جدید. در روابط – بخشش، به روز رسانی. در کار – تغییر، پایان مشکلات قدیمی یا تغییر کیفیت آنها، خلاقیت. شورا از تغییر و پیشرفت در زندگی نمی ترسد، به عقب افتاده برای آینده بازگردید. به شکل وارونه – کفاره، بازگشت به گذشته یا موقعیت پایه، توبه، بازپرداخت.

صلح – ارتباط، معاشرت، خود تحلیلی و درک متقابل، افراد همفکر. گرفتن اجرت در برابر کار یا اجرت المثل. در طول سفر می افتد. در روابط – آشتی و هماهنگی. در کار – دستاوردها، موفقیت مادی، شکوه، فرصتی برای مشارکت در چیزهای دوست داشتنی. شورا – وقت آن است که به دنبال مشاوره عاقلانه به یک فرد آگاه باشید، افکار را مرتب کنید و به آنچه در جهان اتفاق می افتد نگاه کنید. به شکل معکوس – پایان خوش، دستاورد، هماهنگی، صلح، استراحتفال علائم نماد مصری

فال در تاروت مصری

پیشگویی در تاروت مصری مستلزم قوانین زیر است که به عرشه های سنتی مربوط می شود. طرح‌بندی‌های زیادی برای فال‌گویی روی عرشه وجود دارد – پیچیده و ساده. هر یک از عرشه مصری جهانی، مناسب برای پیشگویی در مورد وضعیت، کار، فرزندان، روابط، سلامت، برای خود تحلیلی استفاده می شود.فال علائم نماد مصری

روی چیزی که در حال حاضر به آن علاقه دارید تمرکز کنید. سعی کنید حواس شما را از موضوع فال پرت نکنید.

سفارشی شده؟
سپس روی دکمه “ادامه پیشگویی” کلیک کنید!

دانش مخفی کاهنان مصر باستان در طول سال ها مورد توجه دانشمندان قرار گرفت. بسیاری از متون روی دیوارهای کاخ‌ها و معابد ویران شده هنوز رمزگشایی نشده‌اند و باد بقایای ساختمان‌های با شکوه را می‌سازد و آخرین رازهای تمدن ناپدید شده را در زیر وگان‌ها تهدید می‌کند…

از مصر باستان بود که راه های بسیاری از اقبال مدرن و پیش بینی سرنوشت به ما رسید. اکنون نسخه‌های مختلفی از پیش‌بینی‌های باستانی وجود دارد، حتی کارت‌های معروف تاروت نیز دستخوش تغییرات و ویرایش‌های زیادی شده‌اند، اما دوگانگی‌هایی وجود دارند که هر چه که باشند، همچنان بر دقت و وفاداری آنها تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، فال آنلاین مصری اوراکل، که اخیرا در اینترنت محبوب شده است. اوراکل با راه اندازی به دنیای مجازی، نیروهای عرفانی خود را از دست نداده و به تمام سوالات مورد علاقه شما پاسخ می دهد. عرفان و رمز و راز، زمانی که پوشش اوابیا مصر را احاطه کرده بود، ناپدید نشد و غیره. تعجب خواهید کرد که با چه دقتی به سؤالات شما پاسخ می دهد و همه پیش بینی های آن چقدر درست است. فحشای مصری اشتباه نمی کند.فال علائم نماد مصری

کاهنان مصر باستان با شور و شوق اسرار خود را فریاد می زدند و مجسمه های خدایان در معابد پنهان از دید مردم عادی ایستاده بودند. آنها قربانیان را به آنجا آوردند و آتش در غرش دفن شد و سایه های قلابی را روی دیوارهای سفید معابد انداخت. در آنجا، کشیشان پاسخ همه سؤالات را دریافت کردند. تنها در تعطیلات بزرگ، با مکاشفه‌ای بی‌سابقه، مجسمه‌ای که از چشمان انسان پنهان بود، در کنار خیابان‌ها نگه داشته می‌شد و مردم به امید لمس چیزی بزرگ و دانستن رازهای نهفته در بیرون از نیروی انسانی به سوی او می‌شتافتند. اکنون، به لطف شامپولون بزرگ، زمانی که هیروگلیف های مصری را رمزگشایی می کرد، فرصتی برای لمس بخشی از آن زمان ها باز شد که زندگی عرفانی و واقعی با هم ادغام شدند و مردم معتقد بودند که خدایان آزادانه بین شهرها حرکت می کنند. اعطای رحمت صالحان و عقوبت دلهای قساوت. امروزه فناوری‌های پیشرفته به شما کمک می‌کند تا پاسخ سوالات هیجان‌انگیز را مستقیماً بدون حرکت به دلیل رایانه دریافت کنید. زمانی نبود، به نظر می‌رسید که دانش از دست رفته برای همیشه به زندگی بازگشته است که با تلاش جوانان و با استعدادهای شرکت اوستا دیزاین، با زحمت و پشتکار اطلاعاتی را درباره او جمع‌آوری کردند و اوراکل را روی پلتفرم فلش تغییر دادند.فال علائم نماد مصری

برای حدس زدن با کمک اوراکل مصری، باید روی سوال مورد علاقه خود یا وضعیت فعلی تمرکز کنید، پس از آن سه بلوک از مثلث جادویی را انتخاب کنید. تمام اعداد پنهان شده در پشت بشقاب ها شما را به نماد یا خدایی خاص هدایت می کنند.فال علائم نماد مصری

فال علائم نماد مصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *