تعبیر خواب اسکی/تعبیر خواب/اسکی/خواب/تعبیر/خواب اسکی

تعبیر خواب اسکی

لیلا برات در مورد تعبیر خواب اسکی می گوید:
دیدن چوب هاى اسکى در خواب، به معناى آن است که باید بیشتر مراقب خود باشید. اگر در خواب ببینید که در حال اسکى هستید، به معناى آن است که کارى انجام مى دهید که ضرر آن بیشتر از سود آن است.
اگر در خواب ببینید که مشغول اسکى روى یخ هستید ، نشانه آن است که براى پیشرفت در کارها از کمک دیگران استفاده می کنید و اگر دیگران را مشغول بازى دیدید، نشانه آن است که شما بین دوستانتان تفرقه می اندازید.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه شهر کرد

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب اسکی می گوید:
اگر در خواب ببینید که در هنگام اسکى یخ مى شکند، نشانه آن است که از حمایت دوستى ارزشمند برخوردار مى شوید.

  بر روی یخ در رویای شما نشان می دهد که وظیفه کنونی شما بسیار مفید بوده و می تواند آرزوهای بعدی شما را تحقق بخشد. اگر در رویای خود بر روی تکه یخ نازکی در حال اسکی بودید، این خواب نشان می دهد که شما فرد سخت کوشی هستید و تمام تمرکز خود را صرف انجام کارهای مفید می کنید. برای شما تنبلی و خانه نشین بودن کار دشواری است. شما دوست دارید که سریع تر کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. این در حالیست که اگر در حین اسکی به زمین بیفتید بایستی در بیداری بیشتر مراقب خود باشید چرا که خطرات زیادی شما را تهدید می کند.

تعبیر خواب اسکی روی یخ به شخصیت متعادل شما اشاره دارد که باعث می شود محیط اطراف خود را نیز تعادل ببخشید. اگر در حین اسکی رفتن دچار مشکل شده و یا پی در پی تعادل خود را از دست می دهید چنین خوابی معنای خوبی نداشته و نشان می دهد که در برخی موقعیت ها ناامید شده و خود را می بازید. در صورتی که شما در رویای خود به شخص دیگری برای اسکی رفتن روی یخ کمک می کنید، تعبیر این خواب می تواند پیش بینی کند که در برخی از مواقع و در برخورد با مشکلات شخصی این شخص از شما پشتیبانی خواهد کرد.

تعبیر خواب اسکی روی یخ از دیدگاه معبرین غربی بیشتر شامل ناامیدی و مایوس شدن است. اما اگر با سرعت بسیار بالایی در حال اسکی رفتن بودید، می توان گفت که در زندگی واقعی سعی دارید تا مهارت های حرفه ای خود را نشان داده و چنین کاری حس خوب به شما می دهد. تعبیر خواب اسکی سایر افراد در رویای شما به ما می گوید که بیننده نسبت به رقبای خود در زندگی و کار قوی تر بوده و عملکرد بهتری بر جای می گذارد.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *