بیشترین سهم از منتخبان رقابتهای ملی فناوری نانو به صنعتی شریف رسید

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، از میان برگزیدگان نهایی ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، 10 داوطلب به عنوان نفرات برتر مسابقه‏، 11 داوطلب به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی و 10 داوطلب نیز به عنوان سه نفر برتر رشته‌هایی که بیش از 50 نفر از داوطلبان آن در جلسه آزمون حضور داشته‌اند و حداقل 60 درصد امتیاز نفر اول آزمون را کسب کرده ند‏، معرفی شدند.
در تقسیم بندی 31 برگزیده ششمین مسابقه ملی فناوری نانو به لحاظ مقطع تحصیلی، 15 نفر در دوره دکتری تخصصی، 5 نفر در مقطع کارشناسی ارشد ، 10 نفر در مقطع کارشناسی و یک نفر دانش‌آموز هستند.
از نظر رشته تحصیلی برگزیدگان این رقابتها نیز هفت نفر در نانوشیمی، پنج نفر در مهندسی فناوری نانو، پنج نفر در مهندسی مواد، سه نفر در رشته شیمی، سه نفر در مهندسی شیمی، دو نفر در فیزیک، دو نفر در رشته پزشکی، یک نفر در مهندسی مکانیک، یک نفر در مدیریت، یک نفر در مهندسی بارزسی فنی تحصیل می کنند و یک نفر هم دانش‌آموز پایه نهم است.
در این رقابتها ‘سجاد محمود پورقمصر’ دانشجوی دکترای تخصصی رشته مهندسی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی شریف، رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد و ‘مجید طالبی’ دانشجوی دکترای تخصصی در رشته نانوشیمی این دانشگاه موفق شد رتبه هشتم کشور را کسب کند.
همچنین ‘یوسف شلاگه’، ‘علی انصاری’ و ‘فاطمه خسرونژاد’ دیگر دانشجویان صنعتی شریف به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم و هفتم کشور در مقطع کارشناسی شدند و ‘حسین مولوی’ دانشجوی دکترای تخصصی توانست رتبه دوم آزمون مهندسی فناوری نانو را به خود اختصاص دهد.
علمی**1055**1440

 

 

انتهای پیام /*

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *