جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر ثبت نام حدود ۱۰ هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی گفت: ثبت نام‌های انجام شده نشان می‌دهد که بیشتر متقاضیان ترجیح داده‌اند علی‌رغم امکان پرداخت به صورت اقساط، این جرائم را به صورت نقدی پرداخت کنند.
سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین اخبار از ثبت نام متقاضیان پرداخت جریمه غیبت سربازی، اظهار کرد: به دنبال اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در خصوص ثبت‌نام متقاضیان پرداخت جریمه غیبت خدمت وظیفه عمومی، استقبال خوبی از این طرح انجام شده و طبق آخرین آمار به دست آمده تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر برای پرداخت این جریمه ثبت نام کرده‌اند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی با تاکید بر اینکه تا ۱۵ تیر ماه ثبت نام از متقاضیان این طرح ادامه دارد، گفت: در این میان، ثبت نام‌های انجام شده نشان می‌دهد که بیشتر متقاضیان پرداخت جریمه غیبت سربازی، ترجیح داده‌اند تا علی‌رغم ارائه تسهیلات بانکی و پرداخت به صورت اقساط، این جرائم را به صورت نقدی پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای پرداخت جرائم غیبت سربازی، همچنان ادامه دارد و با توجه به محدودیت این تسهیلات، کسانی که زودتر اقدام به ثبت‌نام در این طرح کرده باشند در اولویت برخورداری از این تسهیلات قرار خواهند گرفت.

به گزارش تسنیم، مقرر شده است تا بانک قوامین به عنوان بانک عامل، حداکثر تا دو سوم جریمه غیبت خدمت سربازی را به متقاضیان بهره‌مندی از پرداخت اقساطی در این طرح ارائه دهد.