رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به این استقبال تصمیم گرفتیم مهلت ثبت‌نام تا ۲۷ خردادماه تمدید کنیم.

حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به استقبال پرشور دانشگاهیان برای ثبت‌نام در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزارنفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به این استقبال تصمیم گرفتیم مهلت ثبت‌نام را ۲ روز یعنی تا ۲۷ خردادماه تمدید کنیم.

فقیهی با اشاره به ظرفیت محدود اعزام‌های دوره عتبات دانشگاهیان گفت: یکی از دلایل اصلی اینکه اعزام‌ها به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد برگزاری برنامه‌های فرهنگی متمرکز و همچنین نبودن بازه‌های اعزام در زمان امتحانات دانشگاهی است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه تصریح کرد: اعزام‌های پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اول مردادماه آغاز خواهد شد و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین متقاضیان دانشجویان متاهل هستند. دانشجویان پسر مجرد و دختران مجرد نیز تعداد قابل توجهی از ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

دانشگاهیان برای ثبت‌نام در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می‌توانند به سایت http://labbayk.com/new/ مراجعه کنند.