سامانه »پژوهش‌کار« به منظور کمک به خودتوانمندسازی پژوهشی و مولدسازی پژوهش‌ها با حضور دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایرانداک رونمایی می‌شود.

به گزارش “روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران” مراسم رونمایی از «پژوهش‌کار» روز دوشنبه ۲۴ خرداد با حضور دکتر شریعتی نیاسر، در ایرانداک برگزار خواهد شد.

«پژوهش‌کار» سامانه‌ای برای یادگیری، آموزش و ارزیابی پژوهش است و تمام کسانی که درگیر کار پژوهش، داوری پژوهش، راهنمایی پژوهش، نشر پژوهش و یا تجاری‌سازی پژوهش هستند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

با «پژوهش‌کار» امکان یادگیری و آموزش پژوهش در یک ایستگاه ممکن می‌شود و نیاز به متوقف کردن پژوهش‌های رفع‌تکلیفی و بداخلاقی‌های علمی از طریق کمک به خودتوانمندسازی خانواده تحقیق و توسعه دانشگاهی را برطرف می‌نماید.

گفتنی است، نشریه‌ها می‌توانند از «پژوهش‌کار» به عنوان راهنمایی برای نویسندگان و داوران مقالات و هم‌چنین، سیاستگذاران و برنامه‌ریزان پژوهش می‌توانند از آن به عنوان ملاکی برای بازبینی استانداردهای پژوهش، نشر و ارتقای علمی اساتید و پژوهشگران استفاده نمایند.

افزون بر این، پژوهشگران و اساتید راهنما و داور می‌توانند از «پژوهش‌کار» برای انجام پژوهش، هدایت پژوهش، ارزیابی پژوهش و آموزش چگونگی ارتقای پژوهش بهره‌مند شوند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از سامانه «پژوهش‌کار» با حضور دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت عتف، دکتر علیدوستی، رئیس پژوهشگاه روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ در تالار سخن ایرانداک برگزار خواهد شد.