خرازی: آموزش الکترونیکی در مدیریت های آموزشی در حال تحول است

به گزارش کنکوری ارشد، سید کمال خرازی روز سه شنبه در دهمین سالگرد تاسیس موسسه آموزش عالی مهرالبرز با یادآوری زمینه های تاسیس این موسسه افزود:‌ اولین نطفه این موسسه در کلاس دوره دکتری بنده تحت عنوان «فناوری اطلاعات و مدیریت آموزشی» شکل گرفت و در همان کلاس قرار شد یک همچنین حرکتی انجام بگیرد که خوشبختانه امروز ثمره آن نیت و تلاش را می بینیم.
وی گفت: این موسسه به عنوان یک موسسه پیشتاز در امر آموزش الکترونیکی و در حوزه دانش مدیریت، خود را اثبات کرده و توانسته مورد اعتماد جامعه علمی و دانشجویانی باشد که این موسسه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.
رئیس هیات امنای دانشگاه موسسه آموزش عالی مهرالبرز افزود: همانگونه که طی این سال ها دیده شده، مهرالبرز توانسته دانشجویان با دانش و موفقی را تربیت کند.
وی هدف فرهنگی و غیر مادی، وجود اساتید برجسته و توانمند، مدیران شناخته شده، متخصص و مجرب و همچنین چابکی و نوآوری در ارائه خدمات آموزشی را از جمله امتیازات ارزشمند موسسه آموزش عالی مهرالبرز دانست.
خرازی ادامه داد: امروز روش های نوین بهره گیری از فناوری اطلاعات در امر آموزش را به عنوان یک امتیاز در اختیار داریم که ارائه آموزش الکترونیکی(مجازی) مهمترین دستاورد ارزشمند آن است که این موسسه در این مسیر تلاش کرده است.
وی با بیان اینکه باید از مرحله روش های سنتی به سمت روش های نوین حرکت کنیم، تصریح کرد: آنچه که امروز در کشور مطرح هست، استفاده از یک «وب» در امر آموزش است و این در حالیست که معتقدم بهره مندی از «وب 2» سبب درگیر شدن هر چه بیشتر دانشجو در امر تولید دانش می شود.
موسسه آموزش عالی مهرالبرز به عنوان نخستین موسسه آموزش عالی الکترونیکی غیرانتفاعی کشور در مقطع تحصیلات تکمیلی و در شهر تهران فعالیت می کند که در سال تحصیلی جدید نیز در 17 رشته و در حوزه های فناوری اطلاعات، مدیریت و فنی – مهندسی دانشجو می پذیرد.
فراهنگ ** 9187 ** 1071

 

 

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir


تماس بی واسطه با مسئولین

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *