برنامه ترم تابستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسکانیوز، ترم تابستان گرچه برای بسیاری از دانشجویان به خاطر ساعات بسیار درسی سخت و طاقت فرسا محسوب می شود اما برای بسیاری دیگر از دانش آموزان یک فرصت طلایی است. فرصتی که می تواند به گذراندن واحدهای عقب افتاده کمک کند.

ترم تابستان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کم کم با پایان امتحانات دانشجویان در حال آغاز شدن است و همان طور که دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرده است ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه آزاد اسلامی یک هفته بعد از اتمام امتحانات نیم سال دوم آغاز می‌شود.

امسال دانشگاه آزاد اسلامی به رسم همیشه اما با تاکید ویژه بر مقاطع تحصیلات تکمیلی بدون کم و کاست ترم تابستان را برای کلیه دانشجویان مقاطع از کاردانی تا دکتری تخصصی ارائه کرده است. براساس گفته های دکتر حسین‌زاده لطفی، به همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که مجری دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و مجوز برگزاری آن رشته محل را برای پذیرش دانشجو دارند، اجازه داده شده برنامه ریزی تابستانه انجام دهند.

در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز ثبت نام از آخرین روزهای خرداد ماه آغاز و نهایتا تا ۶ تیر ماه ادامه می یابد. در ترم تابستانی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند ۱۰ واحد درسی و کارشناسی ارشد یک عنوان درس با هر تعداد واحد و مقطع دکتری با ۲ عنوان درس ترم تابستان را پشت سر بگذارند.

به گفته حسین زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی اجازه دارند دروس خود را در هر واحدی که می‌خواهد انتخاب کنند، برای مثال ۴ واحد درسی را در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد و ۶ واحد درسی را در یک واحد دیگر دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

در زیر برنامه ترم تابستان واحدهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *