دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، پنجشنبه ۲۷ خردادماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگارکنکوری ارشد دکترا ، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتشار کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال   ۱۳۹۵ منتشر شد.

بر اساس این اطلاعیه داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، از روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، داوطلبان متقاضی رشته‌ محل‌های بورسیه دارای شرایط خاص ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کد رشته محل از این نوع کد رشته محل‌ها هستند و لازم به توضیح است که تاریخ دقیق اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در روز نهم تیرماه به اطلاع تمام داوطلبان می‌رسد.

پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در زمینه مندرجات کارنامه (به غیر از معدل کاردانی و کارشناسی، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی) خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج شده است، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.