مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت فرآیند انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از روز یکشنبه۳۰ خرداد ماه خبر داد.
آزمون

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵، ۷۶۱ هزار و ۲۷۳ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۶۶ هزار و ۱۵۸ داوطلب در جلسه حاضر بودند.

وی افزود: کارنامه نتیجه اولیه‌ داوطلبان حاضر در جلسه از ساعت ۱۲ روز گذشته سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و تا ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ۴۸۸ داوطلب ضمن مشاهده کارنامه خود نسبت به دریافت پرینت آن اقدام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد داوطلبانی که در کد رشته‌ی امتحانی دوم نیز آزمون دادند، گفت: نتیجه آزمون داوطلبانی که در کد رشته امتحانی دوم نیز حاضر بودند در همان کارنامه مربوط به کد رشته امتحانی اول مشخص است.

توکلی تاکید کرد: به آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بودند و تا کنون برای دریافت کارنامه خود اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کنند.

وی در ادامه در مورد دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی نیز توضیح داد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از فردا پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته هستند ضمن مطالعه دفترچه راهنما ضرورت دارد از روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه لغایت چهارشنبه دو تیر ماه نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کنند.