مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: نام نویسی فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار استان در طرح کارورزی از طریق پایگاه اینترنتی www.irankarvarz.ir آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، توران سرابندی با اشاره به فرایند نام نویسی از متقاضیان طرح کار ورزی در استان، اظهار داشت: کار فرمایان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی متقاضی شرکت در طرح کارورزی سال ۱۳۹۵ می‌ توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان نسبت به تهیه فرمها، اقدام به نام نویسی کنند.
وی با اشاره به شرایط فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی افزود: حداکثر سن برای متقاضیان این طرح، در مقطع تحصیلی کاردانی ۲۷ سال، مقطع تحصیلی کارشناسی۳۰ سال،
مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۳۳ سال و برای مقطع تحصیلی دکتری ۳۷ سال است.
وی با اشاره به شرایط شرکت کارفرمایان متقاضی نیز در این طرح، گفت: دارا بودن مجوز فعالیت از دستگاه‌های اجرایی یا پروانه صنفی که حداقل ۲ سال از تاریخ فعالیت آن گذشته باشد، از شرایط لازم برای کار فرمایان است.
متقاضیان می ‌توانند جهت اطلاع از آیین ‌نامه نظام هماهنگ اجرای طرح کارورزی دانش‌ آموختگان دانشگاهی به نشانی http://irankarvarz.ir/ مراجعه و فایل آیین ‌نامه را دانلود و مطالعه کنند.