دانشگاه جامع علمی کاربردی مصمم به گسترش فعالیت های بین المللی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد اخباری که در سفر آلمان به سر می برد، پس از بازدید از مراکز علمی و دانشگاه های این کشور، صبح چهارشنبه به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در محل این سفارت خانه حضور یافت و با علی ماجدی سفیر کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار اخباری ضمن تشریح اهداف سفر خود افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه مهارت محور و پیشرو در ایجاد بستر کار آفرینی جایگاه ویژه ای را در آموزش نیروی کار و تکنسین مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی کشور دارد.
وی افزود: بهره برداری از تجربیات دانشگاه ها و سازمان های مرتبط با آموزش های مهارتی آلمان در زمینه طراحی استانداردهای آموزشی و نظام های مدیریتی این آموزش ها از جمله اهداف مهم این سفر است.
اخباری خاطرنشان ساخت: مجموعه های علمی کاربردی در آلمان از امکانات بسیار پیشرفته ای برای آموزش فناوری های نوین برخوردار است از این رو بدنبال آن هستیم تا زمینه حضور این فناوری ها را برای آموزش های مهارتی دانشجویان ایرانی فراهم کنیم.
در ادامه این نشست، علی ماجدی سفیر کشورمان در آلمان بر نقش و اهمیت منحصر به فرد دانشگاه جامع علمی کاربردی در پیاده سازی و انتقال نظام آموزشی مهارتی آلمان به ایران تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ماجدی در ادامه قول مساعد داد تا در انتقال دانش و فن آوری های نو با مقامات آموزش عالی و سازمان های سیاستگذار مرتبط با آموزش های مهارتی کشور آلمان مذاکره و گفت وگو کند.
فراهنگ ** 9187 ** 1071

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *