فعالیت با هر گرایش سیاسی در چارچوب قانون موجب نشاط سیاسی است

فعالیت با هر گرایش سیاسی در چارچوب قانون موجب نشاط سیاسی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، حسن نمازی روز چهارشنبه با اشاره به ماهیت سیاسی تشکل ها با تاکید بر رفع موانع برای فعالیت همه سلایق سیاسی تشکلها اظهار داشت: زمانی فعالیت تشکل ها در جامعه تاثیرگذار خواهد بود که همه صداها فرصت شنیده شدن را داشته باشند و نه صرفا صدای افراد وابسته به جریان خاص.
وی ادامه داد: فعالیت با هر گرایش سیاسی در چارچوب قانون موجب نشاط سیاسی در جامعه خواهد بود.
نمازی در دیدار با مدیرکل و مدیران سابق اداره تشکل ها، با اشاره به وظیفه دبیرخانه تشکل ها مبنی بر فراهم آوردن شرایط و ضوابط ایجاد فضایی پویا و پرنشاط جهت فعالیت تشکل ها، رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری را از مهمترین وظایف مدیریت ستادی دبیرخانه تشکل ها دانست و تاکید کرد : جای کار سیاسی در تشکلهاست نه در دبیرخانه تشکل ها.
وی با منع نگاه سیاسی به افراد، با اشاره به گستره وسیع فعالیت تشکل ها در سراسر کشور اظهار کرد: با استفاده از تجربیات مدیریت قبلی، باید به سمتی حرکت کنیم که تشکل ها با تولید محتوا و اندیشه به سمت تعمیق این گستره حرکت کنند.
نمازی با اشاره بر حفظ منزلت و آبروی افراد، در رابطه با تغییر بعضی کارمندان در دبیرخانه اظهار کرد : گاه تغییر موجب نشاط در سیستم می شود و این تغییر به هیچ وجه به معنای وجود تخلف نخواهد بود.
در این جلسه که در محل دبیرخانه تشکل های اسلامی سیاسی صورت گرفت علی قدمیاری ضمن تبریک انتصاب حسن نمازی به عنوان مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از ایشان را ضروری دانست و با اشاره به سبقه ارزشمند آیت الله نمازی انتصاب شایسته ایشان را موجب رونق و تعالی هرچه بهتر فعالیت تشکل‌ ها دانست.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *