فرهادی:بودجه های فرهنگی باید عادلانه بین تشکل های دانشجویی توزیع شود

به گزارش روز چهارشنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محمد فرهادی با بیان اینکه دولت یازدهم در آغاز کار خود با نابسامانی های فراوانی رو به رو بوده است، اظهار داشت: در حوزه آموزش عالی نیز با توجه به گسترش کمی بی رویه مراکز آموزش عالی در سطح کشور با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم.
وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح آمایش آموزش عالی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، تمامی بخش های آموزش عالی کشور به صورت اساسی ساماندهی شود.
وزیر علوم با تاکید بر لزوم تشکیل اتحادیه های دانشجویی برای انجام بهتر و منسجم تر و پیشبرد اهداف فعالیت های دانشجویی گفت: با توافق دو وزارت علوم و بهداشت و درمان، دبیرخانه شورای نظارت بر تشکل های دانشجویی در وزارت بهداشت مستقر شده و ضروری است که جلسات این شورا به صورت مرتب و منظم برگزار شود.
فرهادی در ادامه با تاکید بر پیگیری همه جانبه امور تشکل های دانشجویی گفت: مسئولان وزارت علوم همواره پشتیبان فعالیت تشکل های دانشجویی و کانون های علمی و فرهنگی دانشجویان در چارچوب قوانین و آئین نامه های مصوبه هستند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه این نشست بر توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی بین تمام تشکل های دانشجویی دانشگاه های کشور تاکید کرد.
در این نشست که با حضور سیدضیا هاشمی، معاون فرهتگی و اجتماعی وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و فضل الله ایرجی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همراه بود، نمایندگان انجمن های اسلامی دانشجویان دیدگاه ها و نظرات خود را با وزیر علوم در میان گذاشتند.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *