رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر از انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین این مرکز و جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر خبر داد.

دکتر فرید خوش الحان درگفت‌وگو با کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا درمورد تفاهم‌نامه مذکور توضیح داد:این تفاهمنامه در سه محور “برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تخصصی”، “دوره‌های ضمن خدمت کارکنان و دوره‌های مشاوره‌ای به مخاطبین در قالب دوره‌های آزاد” و “دوره هایی که منجر به ارائه مدرک رسمی می‌شوند” ، منعقد شده است.

وی با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم‌نامه زیرساخت‌های علمی و فناوری در کنار شناخت و تامین نیازهای بازار قرار می‌گیرد،اظهار کرد: تمرکز این دوره‌ها روی مقاطع تحصیلات تکمیلی است اما چنانچه تقاضا در مقطع کارشناسی نیز وجود داشته باشد می‌توان این تقاضا را در قالب تفاهم‌نامه مطرح و اجرایی کرد.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در مورد مدرکی که به شرکت‌کنندگان در دوره‌های مذکور اعطا می‌شود، توضیح داد: به فردی که در دوره‌های آزاد شرکت کند گواهی شرکت در دوره که مورد تایید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر و جهاد دانشگاهی است، اعطا می‌شود و چنانچه فرد در دوره‌ای که منجر به مدرک رسمی می‌شود شرکت کند به او مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم اعطا خواهد شد.
خوش الحان در پایان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم دوره‌های مذکور را از مهرماه جاری آغاز کنیم، گفت: هزینه دوره‌هایی که منجر به ارائه مدرک رسمی می‌شوند طبق مصوبه دانشگاه و هزینه دوره‌های آزاد بسته به نوع دوره متفاوت است.